مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان گفت: احکام حقوقی ۲۲۰هزار بازنشسته و مستمری بگیر خوزستانی تامین اجتماعی در اجرای گام دوم متناسب سازی سازی پرداختی‌ها ، صادر شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 10 May 2021

سیدمحمد مرعشی افزود:براساس این احکام ، ضریب افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در مقایسه با اسفند ۱۳۹۹ بیش از۵۰ درصد افزایش یافته است.
به گفته وی زمان اجرای احکام حقوق پرداختی بازنشستگان و مستمری بگیران خوزستانی از فروردین امسال اعمال خواهد شد.
وی با بیان اینکه افزایش حقوق حداقل بگیر بازنشستگان تامین اجتماعی از سال ۱۳۹۸ تاکنون ۲.۵ برابر شده افزود: این اتفاق خوب با تلاش ، همکاری و هماهنگی بین کانون‌های بازنشستگی ، سازمان تامین اجتماعی و پیگیری وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اتفاق افتاده است.
مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان ادامه داد:سازمان تامین اجتماعی به درخواست به حق بازنشستگان جامه عمل پوشانده و متناسب سازی مرحله دوم را نیز اجرا کرد و احکام آنان صادر و پرداخت حقوق و مستمری، طبق احکام جدید خواهد بود.
جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خوزستان در ماه‌های اخیر در اعتراض به همسان سازی نشدن حقوق صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی با سایر صندوق‌ها، تجمع هایی در شهرهای خوزستان از جمله کلانشهر اهواز برپا کردند.
گفته می‌شود با پرداخت ۸۹۰هزار میلیارد ریال دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی ،امکان اجرای مرحله دوم طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران با هدف افزایش قدرت خرید این قشر و کاهش فشار ناشی از تورم و گرانی فراهم شده است.

برچسب ها: سیدمحمد مرعشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار