افشار پرویزی بابادی در تماسی با خبرنگار ما از تامین 175 دوز واکسن کرونا به خبرنگار خوزستانی با پیگیری های خانه مطبوعات کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۶۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ 22 May 2021

افشار پرویزی بابادی در تماسی با خبرنگار ما از تامین 175 دوز واکسن کرونا به خبرنگار خوزستانی با پیگیری های خانه مطبوعات کشور خبر داد.
مدیرخانه مطبوعات خوزستان گفت: با توجه به اینکه خبرنگاران در خط اول تمامی وقایع خبری جامعه قرار دارند، و متاسفانه آمار بالای درگیری اهالی رسانه که بنا به رسالت شغلی و با پیگیری خانه مطبوعات کشور 175 واکسن کرونا برای خبرنگاران خوزستانی در مرحله اول اختصاص یافت است.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران خوزستانی در زمینه های مختلف خبری فعال هستند و به صورت شبانه روزی در حال تهیه خبر و عملکرد دستگاه های مختلف استان هستند و با قشر کثیری از جامعه در ارتباط هستند گفت: برای حفظ سلامتی خبرنگاران نیاز بود که تزریق واکسن سریعتر انجام شود، اما میزان واکسن اختصاص یافته را به خبرنگاران به فال نیک می گیریم و امیدواریم هر چه سریعتر تمامی خبرنگاران استان و کشور سهمیه واکسن کرونا خود را دریافت و در این راستا ایمن شوند.
بابادی بیان داشت: با توجه به اینکه سهمیه واکسن در مرحله اول برای خبرنگاران خوزستانی اختصاص یافته، من سهیمه خود را به افراد پرخطر اختصاص می دهم و امیدوارم سایر مدیران روزنامه ها و هم صنفی هایی که در دفاتر روزنامه ها مشغول کار می باشند و کمتر میان مردم هستند، انصراف خود را ثبت نام اعلام نمایند تا واکسن اختصاص یافته در اختیار عموم جامعه و روزنامه نگاران و عکاسان و توزیع کنندگانی که نیازمند این مهم هستند قرار گیرد.

 

پیام مدیر خانه مطبوعات خوزستان به هم صنفی های خود 

همکاران گرامی سلام و خدا قوت

بدون شک کار شما عزیزان در عرصه اطلاع رسانی آن قدر اهمیت داشته و مورد توجه است که طبیعتا همگان به آن واقف هستند و شما سروان همیشه در خط مقدم اطلاع رسانی آخرین اخبار کرونا و ... هستید که جای خدا قوت و تقدیر و تشکر و دستمریزاد دارد.

دوستان رسانه ای با توجه به پیگیری های خانه مطبوعات کشور ،در سراسر کشور سهمیه ای به استان ها تعلق گرفته که سهم خوزستان (نصف اعضای خانه مطبوعات هر استان) 175 واکسن کرونا در این مرحله بوده است.

طبیعتا بین هم صنفی های ما افرادی هستند که نسبت به مابقی همکاران ارجح تر هستند به عنوان کوچک شما در خانه مطبوعات خوزستان خواهشمندم چنانچه مقدور است این سهمیه در ابتدا در اختیار هم وطنانی قرار گیرد که احتمال خطرپذیری بیشتر یا همکارانی که خط مقدم یا خدایی نکرده بیماری زمینه ای دارند قرار گیرد


به شخصه از ثبت نام در این سهمیه انصراف داده و امیدوارم اهالی رسانه استان در صورت امکان همراهی فرمایند


باتشکر
افشار پرویزی بابادی
مدیرخانه مطبوعات خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار