فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین طی عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان دزفول کشف شد.
کد خبر: ۹۶۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ 03 June 2021

 فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین طی عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان دزفول کشف شد.

سردار سید محمد صالحی در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در پی کار اطلاعاتی پیچیده شبانه روزی بر روی فعالیت سوداگران مرگ، از فعالیت عاملان تهیه وتوزیع موادمخدر در شهرستان دزفول مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول با کار اطلاعاتی پیچیده و مستمر پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی، ضمن شناسایی محل مورد نظر در شهرستان دزفول در یک عملیات غافلگیرانه و مقتدرانه اقدام به دستگیری هفت نفر سوداگر مرگ و بازرسی از محل سکونت آنان کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهارداشت: در بازرسی صورت گرفته از محل ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بودند، همراه با یک قبضه سلاح شکاری، یک قبضه اسلحه برنو و ۱۱۰ عدد مهمات مربوطه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: سه دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شدند.

سردار صالحی تصریح کرد: همکاران ما از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر سه تن و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۵۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح استان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار