محسن رضایی:
محسن رضایی با بیان اینکه من برای ریاست و قدرت طلبی نیامدم، گفت: ملت ایران می‌توانست پیشرفت زیادی داشته باشد اما دچار بی عرضگی مدیران شدند که باید این سهل انگاری مرتفع شود.
کد خبر: ۹۶۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ 04 June 2021

محسن رضایی با بیان اینکه من برای ریاست و قدرت طلبی نیامدم، گفت: ملت ایران می‌توانست پیشرفت زیادی داشته باشد اما دچار بی عرضگی مدیران شدند که باید این سهل انگاری مرتفع شود.

محسن رضایی امروز در همایش بانوان ستاد خود، اظهارداشت: من برای ریاست و قدرت طلبی نیامدم، بلکه برای سربازی مردم آمدم.

وی با بیان اینکه ملت ایران قصه بسیاری دارند، افزود: مردم ایران می‌توانستند پیشرفت و فتوحات بسیاری داشته باشد اما دچار سهل انگاری، کم کاری و بی عرضگی مدیران خود شدند.

کاندیدای ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ با عنوان اینکه ملت ما تمدن ساز است، بیان کرد: برای تحقق این مهم نیاز به تغییر و اقدام بزرگ ملی است.

رضایی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری از برخی خطاهای انجام شده در چهل سال اول انقلاب نام بردند، تصریح کرد: خطای نخست جدا شدن سفره دولت از مردم است که سبب شد درد ها و کمبودهای سفره مردم در سفره دولت تاثیر نگذارد، در ابتدای دولت من این دو سفره به یک سفره تبدیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دوری از جوانگرایی خطای دوم بود که انجام شد چرا که انقلاب و جنگ با کمک جوانان پیروز شد اما پس از جنگ جناح های سیاسی اداره کشور را بر عهده گرفتند و به آن به چشم غنیمت نگاه کردند و بجای اینکه از قدرت برای خدمت به مردم استفاده کنند برای جناح خود غنیمت جمع کردند.

کاندیدای ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ ، گفت: خطای سوم نادیده گرفتن۵۰ درصد جمعیت ایران که بانوان هستند بود که باید این خطا اصلاح شود.

رضایی با عنوان اینکه در دولت من بانوان نیز حقوق دریافت می‌کنند، بیان کرد: بعد از سپری کردن دوره شش ماهه که شامل ۳ ماه دوره تربیت فرزند و سه ماه سلامت و بهداشت بوده و پس از آن یک فرم به آنها داده شده و حقوق دریافت می‌کنند.

وی گفت: همچنین با استفاده از بانوان در کابینه خود تلاش می‌کنیم بانوان نیز در اداره کشور نقش داشته باشند.

برچسب ها: محسن رضایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار