گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان خوزستان گفت: امروز وضعیت اقتصاد کشور به دلیل بی تدبیری دولت روحانی مطلوبی نیست و آقای رضایی دنبال نجات اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۹۶۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 07 June 2021

تابناک خوزستان

گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان خوزستان گفت: امروز وضعیت اقتصاد کشور به دلیل بی تدبیری دولت روحانی مطلوبی نیست و آقای رضایی دنبال نجات اقتصاد کشور است.

 درویشعلی کریمی مسئول ستاد دکتر محسن رضایی در خوزستان با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:ستادهای آقای رضایی در شهرها و بخش‌های خوزستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در شهرهای خوزستان و برخی بخش‌های خوزستان بیش از 40 ستاد مردمی برای آقای دکتر رضایی تشکیل شده است، افزود: در این ستادها علاوه بر کادر اجرایی، شورای راهبردی سیاست‌گذاری، اجرایی متشکل از اساتید و نخبگان تشکیل شده است.

مسئول ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در خوزستان با بیان اینکه علاوه بر ستاد مردمی، 28 کمیته تخصصی در ستادهای شهرستانی تشکیل شده است، درباره علت حضور دکتر رضایی در صحنه انتخابات اظهار داشت: امروز وضعیت اقتصاد کشور به دلیل بی تدبیری دولت روحانی مطلوبی نیست و آقای رضایی دنبال نجات اقتصاد کشور است.

کریمی با بیان اینکه رضایی برنامه ویژه اقتصادی برای تحول کشور و بهبود وضعیت دارد و این برنامه از سوی نخبگان و دانشگاهیان تهیه شده است، گفت: در دولت آقای رضایی و در کابینه ایشان از اقوام؛ سلایق مختلف و زنان استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به مناظرات انتخاباتی گفت: متاسفانه آقایان همتی و مهرعلیزاده به جای ارائه برنامه به رفتارهای پوپولیستی دست زدند. امروز این جریان غربگرا برای فرار از کارنامه سیاه خود دست به شانتاژ بازی می‌زند.

بیشتر بخوانید

تحلیلی بر اولین مناظره انتخاباتی| چگونه همتی در اولین مناظره خود را به حاشیه راند!

فعال سیاسی اصلاح‌طلب: مهرعلیزاده باید از مردم و آقای رئیسی عذرخواهی کند/ برنده مناظره امشب رئیسی بود

درخواست مجدد سعید جلیلی از همتی برای مناظره

قاضی زاده در اولین مناظره انتخاباتی: دولت زانویش را از روی گردن مردم بردارد/ یک اقتصاد رانتی- غارتی ایجاد شده است

وی با بیان اینکه جریان غربگرا دنبال ایجاد حاشیه و فرار از پاسخگوی است، ادامه داد: این جریان بانی وضع اسفناک امروز کشور است و باید توضیح دهند چگونه سرمایه مردم را در بورس به هدر دادند و اقتصاد کشور را به روز سیاه نشاندند.

کریمی با بیان اینکه جریان غربگرا به جای پاسخگویی و ایجاد فضای منطقی در مناظرات دنبال ایجاد بداخلاقی و تهمت به نامزدها بودند، افزود: این فضا و این رفتارها متناسب با آداب مناظره نیست.

وی با بیان اینکه مناظرات لازم است به شکل تخصصی و با ارائه وقت کافی صورت گیرد، تصریح کرد: نبود وقت کافی سبب می‌شود نامزدها نتوانند بهتر برنامه خود را ارائه می‌دهند.

برچسب ها: محسن رضایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار