مدیر و اعضای خانه مطبوعات با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۷۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 13 June 2021

مدیر و اعضای خانه مطبوعات با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.
در این دیدار حاج آقا موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: اعتقاد دارم دیدار ما با اهالی رسانه باید به صورت مداوم برگزار شود و اکنون در شرایط حساس انتخابات هستیم و دشمن آتش بارهای خود را به سمت ما نشانه گرفته تا مردم را مایوس و مانع از مشارکت حداکثری پای صندوق های رای شود.
وی ادامه داد: از این رو معتقدم رسانه های استان خوزستان از طریق فضای مجازی و رسانه های مکتوبی که در دست دارند می توانند در ایجاد شور انتخاباتی بسیار تاثیر گذار باشند.
امام جمعه اهواز گفت: در حال حاضر بیشترین میزان کارهای خبری در فضای مجازی و از طریق تلفن های همراه انجام می گیرد و باید رسانه ها در این زمینه تلاش بیشتری از خود نشان دهند، زیرا فضای فوق بسیار مهم و حائز اهمیت است.
همچنین افشار پرویزی بابادی مدیرخانه مطبوعات خوزستان گفت: به عقیده من حاج آقا موسوی فرد نمونه از تفکر انقلابی و روحانیت هستید که مردم شما را رصد می کنند و فردی هم که با نظام مشکل داشته باشد ولی ساده زیستی و مردمی بودن شما را می بیند مشتاق هم کلامی و صحبت با شما می شود.
وی ادامه داد: اینکه در تمامی دیدارهایتان جای شما کنار در است و سوار خودرو تیبا می شوید و مکان ملاقات های شما بسیار ساده و روی موکت می نشیند و در تمامی مسائل اجتماعی مثل سیل و حضور در کنار جوانان و ... را از شما می بینیم بسیار مهم اصل و شما یکی از طلایه داران ساده زیستی هستید.
پرویزی بابادی بیان داشت: یکی دیگر از علل محبوبیت شما عدم حضور در جناح های سیاسی است و این موضوع شما را در بین مردم کشور و خوزستان محبوب کرده است، اینکه شما در طول سال به کرار در دسترس هستید، اما نمایندگان مجلس بعد از 4 سال با اصحاب رسانه نشست گذاشتند و با کسانی بیشتر دیدار دارند که طیف همراه و نه منتقدشان هست.
همچنین در این دیدار آقایان صادق سلامت دوم- افتخار فرج- عباس مطر- ایمان سعیدی و میثم حلالی نصب به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار