نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در پیامی از مردم این استان به خاطر حماسه آفرینی، و حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی و تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۷۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹ 19 June 2021

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در پیامی از مردم این استان به خاطر حماسه آفرینی، و حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی و تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام والمسلیمن سید محمد نبی موسوی فرد در این پیام آورده است: مردم سربلند و مقاوم خوزستان! خدای متعال را بی‌نهایت سپاس می‌گویم که آزمونی دیگر پدید آورد و در میانه سختی‌ها و ابتلائات کمر شکن و سرزنش‌های بی‌شمار ملامت کنندگان شما را سربلند و پیروز گردانید.

وی در این پیام افزوده است: اینجانب از صمیم قلب حرکت ارزشمند شما را قدر می‌دانم و از تک تک مردم مظلوم و مجاهد خوزستان که در این انتخابات شرکت کردند تشکر می‌کنم.

در پیام امام جمعه اهواز آمده است: این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و به منتخب ملت (رییس جمهوری)، نیز تبریک عرض کرده و ایشان را به خدمت صادقانه و مجاهدانه به همه مردم عزت‌مند ایران اسلامی به ویژه خوزستان توصیه می‌کنم.

این پیام می‌افزاید: از مجموعه دست اندرکاران انتخابات اعم از اعضای عزیز شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور و همچنین نامزدهای انتخاباتی که حضورشان بر شور و انگیزه و رقابت انتخاباتی افزود کمال تشکر را دارم.

نماینده ولی فقیه در پیام خود اضافه کرده است: امید فراوان دارم که گام‌های اجتماعی و تمدنی ما زمینه ساز ظهور امام عصر ارواحنا له الفدا باشد.

بر اساس این گزارش، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور برگزارشد.
استاندار خوزستان اعلام کرد: میزان مشارکت مردم خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۴۶ درصد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار