شهردار صالح آباد:
شهردار صالح آباد گفت: از جمله پروژه های مهم شهرداری احداث و تجهیز کارخانه قطعات بتنی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال است که با افتتاح و بهره برداری این طرح در هفته دولت زمینه اشتغالزایی ۱۵ نفر فراهم می شود.
کد خبر: ۹۷۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 07 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ جلال الدین محمدی بیان داشت: سال ۹۹ بیش از ۵ پروژه عمرانی در دستور کار شهرداری صالح آباد قرار گرفت که مهترین آن احداث سیل بند به طول ۲۵۰ مترمربع، جدول گذاری ۲۰۰ متر و عملیات اسفالت در این شهر انجام شد.

وی اظهار کرد: سال گذشته در مجموع ۶ میلیارد ریال اعتبار برای احداث یا تکمیل پروژه های عمرانی شهرداری صالح آباد اختصاص یافت که این میزان نسبت به سال ۹۸ کاهش یافته است.

شهردار صالح آباد افزود: در راستای زیبا سازی شهر، ۳ المان با اعتبار ۳ میلیارد ریال نصب و راه اندازی شد همچنین یک دستگاه خودرو حمل جسد به ارزش مبلغ ۱۲ میلیارد ریال و یک دستگاه مینی بوس به ارزش مبلغ ۴ میلیارد ریال نیز با مشارکت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز خریداری شد.

وی با اشاره به تکمیل بلوارهای ورودی شهر صالح آباد با اعتبار ۶ میلیارد ریال، تصریح کرد: احداث پارک “جوان” به مساحت ۸هزار متر مربع با اعتباری ۱۰ میلیارد ریال و پارک محله ای با اعتبار ۴میلیارد ریال از مهمترین اقدامات انجام شده شهرداری در سال گذشته است.

محمدی ادامه داد: با شیوع کرونا و از محل اعتبارات شهرداری صالح آباد ۳ میلیارد ریال جهت خرید مواد ضدعفونی، ماسک و الکل تخصیص یافت که در این راستا حدود ۲ تن موادضدعفونی، بیش از ۵ هزار عدد ماسک و ۲۰۰ لیتر الکل خریداری و توزیع شد.

وی یادآور شد: در راستای پرداخت معوقات تامین اجتماعی مبلغ ۷ میلیارد ریال و ۴۵ میلیون ریال بدهی مالیاتی کارکنان شهرداری صالح آباد نیز در سال ۹۹ پرداخت شده است.

شهردار صالح آباد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۱ نیرو در این شهرداری مشغول بکار هستند که از این تعداد ۲۱ نفر نیروهای خدماتی هستند.

شهر صالح آباد، با جمعیت یک هزار و ۷۰۰ نفر از توابع شهرستان مرزی مهران و در … کیلومتری مرکز ایلام قرار دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار