دفتر سعید محمد اعلام کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در هیچ یک از پروژه های خود هیچگاه حتی یک متر مکعب آب از استان خوزستان را خارج نکرده است.
کد خبر: ۹۸۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 23 July 2021

دفتر سعید محمد اعلام کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در هیچ یک از پروژه های خود هیچگاه حتی یک متر مکعب آب از استان خوزستان را خارج نکرده است.

دفتر سعید محمد در خصوص نشر یک کلیپ تقطیع شده از سخنان وی مبنی بر انتقال آب بهشت آباد بیانیه ای منتشر کرد، در این بیانیه آمده است: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در هیچ یک از پروژه های خود هیچگاه حتی یک متر مکعب آب از استان خوزستان را خارج نکرده و با توجه به اینکه چندین پروژه هم در این خصوص مطرح بوده اما فرمانده وقت قرارگاه آقای سعید محمد علی رغم فشارهای وزارت نیرو کلیه این طرح ها را در سال ۹۹ تعطیل کرده است و لذا نشر چنین مطالبی صرفا در جهت تخریب ایشان بوده است.

در این بیانیه تاکید شده است: آبی که امروز در لوله های شهرهای اهواز، خرمشهر، آبادان و شادگان و برخی شهر های دیگر جریان دارد از محل سد کرخه و توسط طرح آبرسانی غدیر که هردو پروژه جزئی از پروژه های بوده که توسط ایشان در آن زمان احداث شده است.

و در انتها آمده است: قرارگاه خاتم در احداث پروژه های آبرسانی در استان خوزستان نیز پیش گام بوده که میتوان به عنوان نمونه پروژه انتقال آب غیزانیه در ۳۰ روز به ۸۰ روستا را اشاره کرد و همچنین در زمان بحران و سیل سال ۹۸ استان خوزستان پیش از همه در وسط میدان و در جهت مدیریت بحران سیل حضور داشته و عملکرد به موقع قرارگاه در این زمینه از ورود آب به شهر اهواز جلوگیری کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار