با حضور معاون رئیس جمهور؛
فرماندار شهرستان دهلران گفت: هفته آینده با حضور معاون رئیس جمهور، مسئولان استانی و اعضای شورای اداری، فرماندار ویژه دهلران افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۸۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ 25 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران، اظهار داشت: علی رغم وجود مشکلاتی که در راستای تصویب فرمانداری ویژه بود ولی با پیگیری مسئولان استانی، خواسته به حق مردم دهلران در هئیت دولت به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: تصویب فرمانداری ویژه را می توان یک حرکت رو به جلو برای توسعه شهرستان دهلران تلقی کرد.

فرماندار دهلران گفت: با توجه به اینکه هفته آینده با حضور معاون رئیس جمهور و مقامات استانی، فرمانداری ویژه افتتاح می شود چندین کمیته برای برنامه ریزی لازم با محوریت معاون برنامه ریزی فرمانداری تشکیل شده است.

وی گفت: همه دستگاه های شهرستان باید همکاری لازم جهت باشکوه برگزار کردن این رویداد مهم با کمیته های تشکیل شده، داشته باشند.

فرماندار شهرستان دهلران افزود: آذرماه سال جاری، کنگره سه هزار شهید استان برگزار می‌شود و کمیته شهرستانی آن فرمانده سپاه دهلران است، لذا همه دستگاهها باید همکاری لازم را جهت برگزاری باشکوه این مراسم با دبیرخانه شهرستان داشته باشند.

وی ادامه داد: طرح تفصیلی شهر دهلران در دست تهیه است و همه ادارات و نهادها که نیازمند زمین و محیط اداری حداقل برای ۵۰ سال آینده هستند باید درخواست نیازمندی خود را به شهرداری دهلران ارسال کنند تا نیازمندی های اداری در این طرح لحاظ شود.

عسگری یادآور شد: درآخرین روزهای دولت تدبیر و امید هستیم، کمبودهایی در این دولت در واقع وجود داشت که ناشی از تحریم ها و مشکلاتی بود که در مسیر کار دولت بود.

وی گفت: در ۸ سال گذشته دولت تدبیر و امید علی رغم خشکسالی‌ها، تحریم‌ها، کرونا، سیل و مشکلات دیگر خدمات ارزشمندی همچون گازرسانی، بهداشت و کشاورزی در منطقه انجام داده که بی‌نظیر است.

فرماندار دهلران افزود: مدیران باید پیگیر مطالبات مردم در سطح استان استان باشند و نباید تنها به منابع کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و اعتبارات تکیه کنند و برای جذب اعتبارات بیشتر با مدیران کل و دستگاه‌های خود در سطح کلان رایزنی لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: بحث واکسیناسیون در شهرستان به خوبی در حال انجام است و باید اطلاع رسانی بیشتری صورت بگیرد تا مردم در مقابل این ویروس واکسینه شوند.

عسگری گفت: بعد از گذشت دو سال از عدم تشکیل کلاس های مدارس به خاطر کرونا در سال جدید شاهد بازگشایی مدارس هستیم، ادارات با همکاری لازم را با آموزش و پرورش شهرستان داشته باشند و بر اساس وعده وزارت بهداشت، فرهنگیان قبل از شروع مدرس و واکسینه خواهد شد.

فرماندار دهلران بیان کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی، شاهد کاهش منابع آب زیرزمینی در شهرستان هستیم و مردم و دستگاه‌ها در رعایت الگوی مصرف در برق و آب در دستور کار داشته باشند.

عسگری خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی از الان بذر مورد نیاز کشاورزان شهرستان را تهیه کند تا همانند سال گذشته کشاورزان با مشکل مواجه نشوند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار