تقدیر و تشکر جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس استان خوزستان از حضور محسن رضایی در مناطق درگیر تنش آبی در خوزستان
کد خبر: ۹۸۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ 25 July 2021

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محسن رضایی
سردار سرافراز سپاه اسلام، یادگار شهدا و دفاع مقدس؛
با سلام و احترام
سال هاست که استان خوزستان و مردم شریف و شهید پرور آن با مشکلات متعدد نظیر ریزگردها، کم آبی، بیکاری و آلودگی های محیط زیستی دست و پنجه نرم میکنند و وعده های پوچ مسئولان و گفتار درمانی آنها در دولت های گذشته موجب یاس و نا امیدی آنها شده است در حالیکه استان خوزستان دارای منابع سرشار انرژی، نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و صنایع مختلف می باشد.
همانگونه که مدیریت جهادی شما در دوران دفاع مقدس در کنار برادران شهیدتان همچون دقایقی، علم الهدی، هاشمی، جهان آرا و... موجب نجات کشور و استان گردید و همچنین حضور انقلابی شما در انتخاب اخیر موجب افزایش مشارکت عمومی به نفع جبهه انقلاب گردید، فرزندان و برادران و خواهران شما در استان خوزستان از حضرتعالی انتظار دارند تا مشکلات خوزستان را بطور ویژه و بطور مستمر و جهادی با حضور خود پیگیری نمایید.
حضور جهادی و میدانی شما در استان خوزستان، علی الخصوص مشکلات کم آبی و کشاورزی مردم شریف خوزستان موجب امیدواری مردم استان شده است.
لذا به پاس زحمات ارزنده شماو ضمن تقدیر و تشکر، خواهان استمرار حضور جهادی شما در استان و پیگیری مشکلات، ارائه راهکار و حل آنها به کمک دولت منتخب مردم می باشیم.
والسلام
جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس استان خوزستان

برچسب ها: محسن رضایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار