معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان در آستانه پایان کار دولت دوازدهم با تبلیغات سوء به دنبال ناامیدی مردم هستند،گفت: از این رو همه باید به عنوان کارگزاران نظام کمک کنیم تا شرایط ارتقا و آرامش فراهم شود چون هرزمان همراهی داشته‌ایم دشمن مایوس شده است.
کد خبر: ۹۸۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳ 25 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «حسین خوش‌اقبال» روز یکشنبه در جلسه شورای اداری گیلانغرب با تمجید از روحیه سلحشوری و ایثار مردم غیور گیلانغرب در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: در کنار مردم قرار گرفتن و مردمی بودن  از ویژگی های مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه مسوولیت ها در شرایط کنونی و خاص که کشور با تحریم های ظالمانه و بی سابقه، شیوع کرونا و محدودیت های اقتصادی مواجه است، بسیار سنگین بوده ولی مردم در صحنه حاضرند و ایستادگی و ازخودگذشتگی دارند پس باید قدر آن ها را دانست و این قدردانی باید با در کنار آن ها قرار گرفتن باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: همه باید قدرشناس مردم باشیم که همواره در صحنه بوده و همکار و همیار دولت و نظام بوده اند.

خوش اقبال ادامه داد: با وجودی که در نتیجه زحمات دولت ها، نظام اسلامی خدمات ارزشمندی را به ظهور رسانده اما تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم که با تلاش و سیاست گذاری های دقیق این امر میسر است.

وی اظهار داشت: اگر خدمات و محدودیت ها را به درستی برای مردم تبیین و تشریح نکنیم در مقابل سوالات جدی مردم قرار می گیریم و در کنار بیان اقدام ها، فضا را نیز برای بیان نقد آن ها  فراهم کنیم.

او اضافه کرد: دشمن منتظر فرصت ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان است از این رو باید مراقب بود و همواره برای خدمت رسانی پای کار باشیم.

جذب و هزینه ۵۸۰ میلیارد تومانی برای اجرای طرح های عمرانی 

فرماندار سابق  گیلانغرب نیز با ارایه گزارشی از عملکرد دولت در مدت ۴۱ ماه تصدی فرمانداری این شهرستان، جذب و هزینه ۵۸۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل اعتبارات ملی و استانی برای اجرای بیش از ۴۵۰پروژه طرح و برنامه در فصول مختلف در این مدت را  ازجمله اقدام های صورت گرفته بیان کرد.

«کوروش محمودیان» افزود: تکمیل و بهره برداری سدهای زاگرس، سراب و شرفشاه با ایجاد ده ها فرصت شغلی در بخش کشاورزی، باغات و آبزی پروری، گازرسانی به ۶۷روستا که ۴۲ روستای آن به بهره برداری رسیده ، توسعه بخش های سونوگرافی، کلینیک تخصصی، دندانپزشکی بیمارستان الزهراء (س) از دیگر اقدام های شاخص در ۴۱ ماه گذشته در این شهرستان است.

معرفی سرپرست فرمانداری گیلانغرب

بازسازی چهار هزار و ۱۵۰ واحد تخریبی و تعمیر ۱۱هزار و ۱۴۶ واحد مسکونی

فرماندار سابق گیلانغرب در ادامه گفت: بازسازی چهار هزار و ۱۵۰ واحد ۱۰۰ درصد تخریبی و بهسازی و تعمیرات ۱۱هزار و ۱۴۶ واحد مسکونی با تامین تسهیلات و بازسازی ۱۸۱ واحد خسارت دیده از سیل سال ۹۸ در زمان پیش بینی شده، جذب ۸۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل اعتبارات زلزله و منابع دستگاههای حمایتی، کرونا و سایر تبصره های قانون بودجه به تعداد سه هزار و ۶۹۴ طرح با اشتغالزایی سه هزار و ۸۵ نفر و تحقق ۱۲۰ درصدی برنامه تعهد اشتغال شهرستان در سه سال گذشته بر اساس سامانه اشتغال رصد که کاهش پنج درصدی نرخ بیکاری شهرستان در سه سال گذشته را در پایان سال ۹۹ در پی داشته است از دیگر اقدام های شاخص صورت گرفته در گیلانغرب است.

محمودیان همچنین، توسعه زیرساخت های بازارچه سومار و رونق صادرات کالا تا سطح ۴۸ درصد صادرات استان کرمانشاه از مرز سومار و اجرای صدها طرح عمران شهری و روستایی و عشایری، آبخیزداری، احداث۲۵ آموزشگاه با کمک دولت و خیران و اقدام ها در بخش های نهادهای حمایتی، ورزشی، راه ها، آب و همچنین اجرای ۲ فاز از احداث جاده گیلانغرب به سومار در محور زله زرد با اعتباری بیش از ۱۶۷ میلیارد تومان را از جمله مهم ترین اقدامات صورت گرفته در سطح این شهرستان بیان کرد.

برای توسعه شهرستان نیازمند کمک هستم

سرپرست فرمانداری گیلانغرب نیز در سخنانی با اشاره به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان در بخش های مختلف از همه مدیران و صاحب نظران فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی خواست تا برای توسعه و اعتلای شهرستان وی را یاری نمایند.

«حشمت رضایی» گفت :برای حل مشکلات شهرستان با کمک همگان برنامه های ویژه ای را در دستور کار خود دارد و در این راستا با کار جهادی همه توان خود را برای خدمت به مردم به کار خواهد گرفت.

حجت الاسلام «مجتبی فاطمی نسب» امام جمعه گیلانغرب هم در سخنانی با اشاره به اهمیت مسوولیت در نظام اسلامی گفت: مسوولان باید همواره تفکر امیرالمومنین (ع) را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

در پایان با قدردانی از زحمات «کوروش محمودیان» فرماندار سابق گیلانغرب، «حشمت رضایی»  به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

حشمت رضایی دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران با سابقه حضور به عنوان کارشناس و همچنین سه سال معاونت عمرانی فرمانداری دالاهو و سرپرست بخشداری گهواره و از اسفند سال ۹۵ تاکنون نیز معاونت عمرانی فرمانداری قصرشیرین را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

رضایی سرپرست فرمانداری گیلانغرب

پیش از این «کوروش محمودیان» فرماندار شهرستان گیلانغرب بود که از پنجم اسفند سال۹۶ تاکنون در این سمت فعالیت می کرد.

شهرستان گیلانغرب با ۷۲ هزار نفر جمعیت در ۱۶۳ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار