مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: عملیات ساخت یک واحد آموزشی خیر ساز در  روستای سرتپه این شهرستان آغاز شد
کد خبر: ۹۸۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 27 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، محمد مهرافزون روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: خیرین مدرسه سازجلوه‌هایی از ایثار، احسان و همدلی هستند، که بارقه ای از امید را در دل تعلیم و تربیت ایران اسلامی به زیبایی منقوش می‌کنند.

وی اظهار داشت: این واحد آموزشی دبستان یک کلاسه بوده که در زمینی به مساحت ۳۰۰متر مربع از سوی هبت الله شاهوردی اهدا شده ساخته می‌شود.

مهرافزون بیان کرد: برپایی عدالت آموزشی و امید آفرینی بخصوص در مناطق محروم و دورافتاده یکی از رویکردهای مهم و اساسی آموزش و پرورش بر مبنای ساخت مدارس است که خیرین مدرسه ساز نقش حیاتی در تحقق این امر بر عهده دارند.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: در ۲ سال گذشته ۲۵۰ میلیارد ریال برای توسعه فضاهای زیرساختی فرهنگی و آموزشی این شهرستان هزینه شده است.
مهر افزون ادامه داد: همچنین پنج فضای آموزشی ۳۰ کلاسه با اعتباری بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال تکمیل و توسعه مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان با اعتباری حدود ۱۴ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های اجرا شده است.

وی بیان کرد: در راستای توسعه فضای آموزشی ۱۲ پروژه مدرسه سازی در شهر و روستا با تعداد ۵۸ کلاس درس  احداث که بیش از ۷۰ درصد هزینه آن توسط آن خیرین تامین شده است.

وی بازسازی چهار واحد آموزشی آسیب دیده از سیل سال ۹۸، آسفالت چندین فضای آموزشی در حدود ۱۶ هزار متر مربع و ایزوگام بیش از ۲۲ هزار متر پشت بام مدارس توسط خیرین را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای توسعه فضای آموزشی و رفاه دانش آموزان عنوان کرد.

به گفته مهر افزون حدود ۶۵ هزار دانش آموز این شهرستان در بیش از ۴۳۰  واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار