مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و هیئت همراه از پروژه ی در حال اجرا کاهش تلفات تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار و پروژه های توسعه و اصلاح و بهینه سازی آبادان، خرمشهر و اروند کنار بازدید کرد.
کد خبر: ۹۹۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 15 September 2021

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و هیئت همراه از پروژه ی در حال اجرا کاهش تلفات تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار و پروژه های توسعه و اصلاح و بهینه سازی آبادان، خرمشهر و اروند کنار بازدید کرد.
دکتر علی خدری در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به این که تلفات در شبکه های توزیع، درصد بالایی از کل تلفات شبکه الکتریکی است لذا می طلبد که شرکت های توزیع در قالب طرح های مصوب در راستای کاهش تلفات قدم برداشته و میزان آن را سال به سال کاهش دهند.

خدری با بیان اینکه پیگیری های مکرر در راستای رفع موانع اجرای طرح کاهش تلفات (تعویض سیم به کابل خودنگه دار) انجام شده، گفت: این پیگیری ها به مرحله اجرای پروژه رسیده است که پس از تخصیص اعتبار لازم به شهرستان ها و شروع فصل کم باری، و آغاز اجرای طرح ها در شهرستان ها؛ بازدیدی از روند اجرای طرح صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در راستای پیشبرد هر چه بهتر پروژه طرح تعویض سیم به کابل شهرستان آبادان، خرمشهر و اروند کنار و رفع معضلات و مشکلات تاکید شد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص مزیت اجرای این طرح گفت: افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، پیشگیری از سرقت سیم شبکه برق، پیشگیری سرقت انرژی الکتریکی و توجه به مسائل زیست محیطی و مبلمان شهری از عوامل مهم اجرای این نوع طرح ها است که در نهایت منجر به رضایت بیشتر مشترکین و بهبود پارامترهای الکتریکی می شود.

بر اساس این گزارش، اجرای پروژه ها در آبادان در مناطق کوی قدس، ساحلی و منازل پتروشیمی تکمیل شده و در مناطق کوی رسالت و طیب در دست اقدام است. در خرمشهر نیز مناطق: کوی طالقانی، کوی جم، خیابان آرش، خیابان مولوی تکمیل شده و برخی مناطق نیز در دست اقدام است. ۲۵ هزار و ۵۰۰ متر حجم این شبکه سیمی در مناطق مختلف آبادان، خرمشهر و اروند کنار است. همچنین بازدید از مناطق احمدآباد، کارون، سده و جمشید آباد جهت جانمایی اجرای پروژه نیز انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار