رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان با هدف همکاری‌های دوجانبه با مدیر شعب بانک تجارت خوزستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۹۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 23 September 2021

هیاتی ۵ نفره به سرپرستی رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰ با حضور در سالن کنفرانس مهمانسرای نور و با هدف همکاری‌های دوجانبه با رضا طاهری رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان دیدار نمود.

در این دیدار که علی اصغر مشهدی‌زاده معاون مالی و اقتصادی فولاد خوزستان و حسین تقی کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان نیز حضور داشتند، دو طرف بر همکاری های مستمر تاکید نمودند.
رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان با اشاره پایداری تولید این مجموعه در شرایط تحریم ها اظهار داشت: با وجود مشکلات تحریم ها و پیامدهای آن، توانستیم با تکیه بر توان داخل و همکاری بنگاه‌های اقتصادی بخش‌های مختلف مجتمع را فعال نگه داریم و مطابق برنامه‌ریزی، تولید داشته باشیم.
در این جلسه رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت خوزستان، مجموعه فولاد خوزستان را شریک تجاری این بانک دانست و افزود: فولاد یکی از صنایع فعال و تاثیرگذار استان و کشور است. این شرکت شریک تجاری بانک تجارت به شمار می‌آید. در مسیر کمک به پایداری تولید و توسعه مجموعه فولاد خوزستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان این دیدار رضا دولت آبادی با اهدای لوح تقدیر از مدیران عامل شرکت فولاد خوزستان و شرکت صنعت فولاد شادگان قدردانی نمود.

برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار