تلاش مدیریت شهری دوگنبدان برای رفع مشکلات مردم

کد خبر: ۱۰۱۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵ 01 January 2022

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان ؛ سرپرست شهرداری دوگنبدان از اصلاح جداول ،لوله گذاری و تعمیرات کوی ۱۱ جنوبی کارکنان توسط اکیپ امانی شهرداری خبر داد.
سید مصیب موسوی نژاد گفت: با عنایت به تماسهای شهروندان محترم ساکن در کارکنان دولت ( ۱۱ جنوبی) مبنی بر مشکلات ناشی از آبگرفتگی منازل و معابر ؛ خصوصا در زمان بارش باران و نفوذ آب در منازل اطراف ؛ عملیات اصلاح جداول ؛ لوله گذاری و تعمیرات لازم توسط اکیپ امانی شهرداری صورت پذیرفت .


وی ضمن عذر خواهی از شهروندان بابت اشکال در تردد در زمان اجرای عملیات گفت:تعامل بین مردم و دستگاههای خدمان رسان باعث تسهیل در انجام کارها و خدمان رسانی بهتر خواهد شد.
موسوی نژاد با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات و خواسته های مردمی اظهار داشت :مدیرین شهری با بررسی مشکلات مردمی و نواقص موجود نسبت به رفع آن‌ها اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد.
سرپرست شهرداری در ادامه ابراز امیدواری کرد که با انجام چنین اقداماتی بخشی از رضایتمندی شهروندان و میزان زیادی از دغدغه‌ها و مشکلات حوزه شهری آن‌ها تامین خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: مشکلات و درخواست‌های مردمی که جنبه اجرایی، عملیاتی، خدماتی دارند در کوتاهترین زمان بررسی و اجرایی می شوند در مقابل مسائل و مشکلات حقوقی، کارشناسی و مدیریتی کمی نیاز به زمان دارند و سعی می‌کنیم طی یک زمانبندی مناسب نیز پیگیری شود.
موسوی با بیان اینکه برای مقابله با هر نوع بحران و مشکلات احتمالی ناشی از بارندگیهای پیش رو در سطح شهر آمادگی داریم، گفت: آتش نشانی و کلیه نیروهای خدماتی شهرداری برای کنترل اوضاع و مقابله با آبگرفتگی معابر امادگی دارند.

 

وی هدف از این اقدامات را جلوگیری از آب‌گرفتگی احتمالی معابر در زمان بارندگی‌ها و سهولت در عبور مرور شهروندان عنوان کرد.
موسوی نژاد در پایان افزود: شهرداری با همراهی و تعامل با اعضاء شورای شهر سعی در ارایه خدماتی ،بهینه و ارزنده‌ به شهروندان داشته و در راسعی و تلاش خود را خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مظاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
باسلام
خدمت عزیزان
چند سالی هست که جدول خیابان مدرس مرکزی کوچه دوم توسط شهرداری و بافت فرسوده تخریب شده وبه همه شهردارهه قبلی وجدید پیام دادم ولی متاسفانه هیچکدوم پاسخگو نبودن فقط به جاههای که تو دید باشه رسیدگی میکنن
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار