جشنواره لاله‌های کرج فروردین سال آینده برگزار می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج با اشاره به برگزاری جشنواره انار از ۲۲ تا ۲۴ دی ماه گفت: جشنواره لاله های پارک چمران فروردین سال آینده برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ 11 January 2022

جشنواره لاله‌های کرج فروردین سال آینده برگزار می‌شودبه گزارش «تابناک البرز» پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: جشنواره انار در راستای سلسله جشنواره‌ها و رویدادهایی که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج پیش بینی کرده، در پارک ایران کوچک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به جز پارک ایران کوچک، طی ماه‌های آینده شاهد برپایی جشنواره‌های دیگری در پارک جهان نما و کاخ مروارید خواهیم بود.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه در فصل انار قرار داریم، جشنواره انار مثل جشنواره خرمالو بهانه‌ای است تا شهروندان در کنار هم جمع شوند و اوقات خوشی را تجربه کنند.

بضاعتی پور تاکید کرد: در این جشنواره غرفه صنایع دستی، غرفه‌های هنری و غرفه عرضه محصولات انار مثل رب، لواشک، ترشک و... ایجاد می‌شود تا شهروندان بتوانند خرید هم داشته باشند.

وی اظهار کرد: لباس و تم این جشنواره انار است و در طول برگزاری آن شاهد حضور گروه‌های هنری و موسیقی خواهیم بود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: تا پایان سال حداقل دو جشنواره دیگر یکی در بهمن ماه و دیگری در اسفند برگزار می‌کنیم که یکی از آنها جشنواره غذا است.

وی گفت: با توجه به واکسیناسیون عمومی و کنترل ویروس کرونا، فروردین سال آینده هم شاهد برگزاری جشنواره لاله‌ها خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار