توضیح سرپرست دانشگاه بابل در باره پیک ششم کرونا

افراد حتما تزریق واکسیناسیون دوز سوم را جدی بگیرند زیرا ثابت شده در صورت تزریق واکسن بسیاری از علائم کرونا بسیار خفیف شده و عوارض بیماری هم کم خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ 22 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: علائم برخی مبتلایان به کرونا در پیک ششم ناگهان تشدید و حتی منجر به فوت شده است.

دکترسیدعلی مظفرپور از درگیری کودکان در پیک ششم کرونا خبر داد و گفت: فوتی‌های کرونایی در این پیک روی قاعده مشخصی نبوده است. بلکه ناگهان علائم برخی بیماران تشدید شده و به سمت عوارض جدی رفته و حتی منجر به فوت شده است.
افراد به خصوص کودکان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا لازم است مراقبت‌ها و فواصل اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از اجتماعات را رعایت کرده و تا حد امکان دید و بازدید‌ها و رفت و آمد‌ها را محدود کنند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: افراد حتما تزریق واکسیناسیون دوز سوم را جدی بگیرند زیرا ثابت شده در صورت تزریق واکسن بسیاری از علائم کرونا بسیار خفیف شده و عوارض بیماری هم کم خواهد بود.
دکتر مظفرپور با اشاره به اینکه حدود 19 درصد جمعیت 5 تا 12 سال در بابل دوز اول را دریافت نمودند، گفت: واکسیناسیون در جمعیت بالای 12 سال در این شهرستان در نوبت اول 89.7 درصد، در نوبت دوم 80.6 درصد و در نوبت سوم 31.1 درصد می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار