مادر کیان پیرفلک،صفحه اینستاگرام من را هک کردند/کیان شهید شده است + فیلم

مادر کیان پیرفلک، شهید ۹ ساله حادثه تروریستی ایذه می‌گوید: فرزند من شهید شده است و از پیج من سوءاستفاده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ 19 November 2022

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، زینب مولایی راد گفت: شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ درحال عبور از محل وقوع حادثه تروریستی ایذه بودیم که گلوله به خودروی ما اصابت کرد.

وی افزود: خواهشمندم از صفحه اینستاگرام و حرف‌های من سوءاستفاده نکنید، موضوع‌های هنری در صفحه شخصی خود می‌گذارم.

مولایی راد می‌گوید: پسرم شهید شده است، در مصاحبه هایم از خوبی‌ها و آرزو‌های کیان گفتم، خواهشمندم از فرزندم سوءاستفاده نکنید.

مادر کیان ادامه داد: صفحه شخصی من در اینستاگرام بسته است و محتوا‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به من نیستند و بعد از حادثه تروریستی و شهادت کیان، از تلفن همراهم اطلاع ندارم، دیگران می‌گویند که فیلم‌ها و مسائلی در صفحه شخصی ام منتشر شده است، این در حالی است که در روستای محل تشییع و تدفین فرزندم، دسترسی به اینترنت نداشتم که بخواهم فیلم یا عکس یا محتوا بگذارم.

وی اضافه کرد: هیچ شخصی با ما دشمنی نداشت و برای هک شدن صفحه اینستاگرام هم شکایت خواهم کرد، ضمن اینکه مسئولان قول داده اند به این موضوع رسیدگی و عامل شهادت کیان را قصاص کنند.

ولی اله حیاتی، معاون امنیتی سیاسی استانداری خوزستان گفت: براساس صحبتی که با خانواده پیرفلک و مادر کیان داشتم، ایشان اعلام کرد که اکانت اینستاگرام او به نوعی هک شده و از دسترس وی خارج شده است.

وی خواستار برخورد با آمران در این قضیه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار