جشنواره عکاسی و انتخاب بهترین عکس در سد و نیروگاه مسجدسلیمان برگزار شد

مدیرعامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان سازمان آب و برق خوزستان از برگزاری جشنواره عکاسی و انتخاب بهترین عکس خبرداد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 03 March 2024

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، افشین قلی پور با اعلام این خبر اظهار کرد: با همت اداره روابط عمومی و به مناسبت شعار سال ۱۴۰۲ (رشد تولید و مهار تورم) و با رویکرد جهادی صورت گرفته جهت ارج نهادن به مقام کار و کارگر، مسابقه انتخاب بهترین عکس برگزار شد.

وی افزود: اولین دوره جشنواره انتخاب بهترین عکس با مشارکت ۵۹ عکاس همکار و ارائه بیش از ۵۸۰ عکس در محدوده سد و نیروگاه مسجدسلیمان با محوریت انجام اقدامات جهادی برگزار شد.

قلی پور ادامه داد: در روز دوشنبه هفتم اسفندماه با حضور هیئت داوران متشکل از بهراد قاسمی کارشناس روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، محمد توحیدیان کارشناس روابط عمومی شرکت تعمیرات و پرویز کریم پور خبرنگار محلی و پس از بررسی های تخصصی، پنج عکس برتر را انتخاب شد.

وی اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقه که شامل طوفان یوسفی- اسحاق جوادی-آرمان کاظمی-رضا عالیوند و خانم احمدپور بودند، در جشن نیمه شعبان معرفی و به هرکدام یک دستگاه دوچرخه بعنوان جایزه اهدا شد.

قلی پور در پایان گفت: بنا داریم با همکاری روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان این جشنواره را در سال آینده با کیفیت بهتری برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار