همایش ملی طب و قضا با حضور رئیس قوه‌قضاییه در ساری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از برگزاری پنجمین همایش سراسری طب و قضا به میزبانی پزشکی قانونی استان در ساری با حضور رئیس قوه قضاییه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 15 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، علی عباسی اظهار کرد: پنجمین همایش سراسری طب و قضا در روزهای 27 تا 28 آبان ماه سالجاری با سخنرانی رئیس قوه قضاییه و حضور روسای دادگستری‎ها و دادستان‌های سراسر کشور، مدیران پزشکی قانونی استان‌ها، وکلا و حقوق‎دانان در مجتمع رفاهی قوه قضاییه در شهرستان ساری برگزار می‌شود.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه اجرای موفق چهار دوره همایش طب و قضا موجب شد تا رییس قوه قضائیه با برگزاری پنجمین همایش موافقت کند، تصریح کرد: موضوع اصلی پنجمین همایش طب و قضا قانون مجازات اسلامی از منظر پزشکی قانونی است که با حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه فقه و پزشکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: ارزیابی دیدگاه مقنن در قبال جنایت بر منافع، واکاوی دیدگاه متقن در قبال صدمات وارد بر اعضا و چالش‌های روان پزشکی در قانون مجازات اسلامی از محورهای بررسی این موضوع است.
این مسئول یادآور شد: نقص زیبایی، اختلال عملکرد جنسی، بی‌اختیاری ادراری و مدفوعی، مفهوم عضو و مصادیق آن، اعضای داخلی و ظاهری مفهوم و معیارهای رشد جزایی، مصرف مواد روانگردان و مسئولیت کیفری، نگهداری بزهکاران دارای اختلال روانی و زوال یا نقصان عقل هم از زیر مجموعه های محورهای همایش پنجم است.
 

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار