همایش یک روزه فناوری نانو در دانشگاه آزاد اسلامی یزد

انجمن علمی نانوتکنولوژی با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، «همایش یک روزه فناوری نانو» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۳۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 22 November 2015
دکتر نوید نصیری‌زاده دبیر انجمن علمی نانو تکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به تابناک یزد،گفت: با توجه به برگزاری دومین هفته استانی فناوری نانو که با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، استانداری یزد و تعدادی از موسسات آموزش عالی، ارگان‌ها و سازمان‌های استان یزد برگزار می‌گردد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد میزبانی از این رویداد مهم را با برگزاری همایش یک روزه فناوری نانو بر عهده دارد.

نصیری زاده افزود : این همایش یک روزه با هدف آموزش و ترویج این فناوری نوین صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: در این همایش علاوه بر مباحث حمایت‌های تشویقی ستاد از پایان‌نامه‌ها و مقالات دانشجویی در خصوص تجربه‌های موفق و ناموفق شرکت‌های حوزه فناوری نانو بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

دبیر انجمن علمی نانو تکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت : به این وسیله از کلیه مسئولین محترم استان، اساتید، کارکنان و دانشجویان گرامی و همچنین صاحبین صنعت و شرکت‌های فناور در استان جهت شرکت در این همایش یک روزه دعوت به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است همایش یک روزه فناوری نانو 4 آذرماه از ساعت 8:30 الی 11:30 در سالن آمفی تئاتر دکتر سلطانی و از ساعت 14 الی 17 عصرکارگاه آموزشی نانو مواد و کاربرد آن ها در علوم مختلف، در سالن کنفرانس دکتر طاهری این واحد دانشگاهی یزد برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار