وجود 8 هزار بیکار در شهرضا

8 هزار بیکار در شهرستان شهرضا وجود دارد و با تهیه یک الگوی مناسب می‌توان بخش زیادی از این تعداد یعنی جمعیتی حدود 30 تا 40 درصد را در بخش گردشگری مشغول به کار کرد.
کد خبر: ۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱ 29 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید حمید بحرینی معاون فرماندار شهرضا با تاکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های گردشگری شهرضا به مردم شهرستان گفت: متاسفانه حتی بسیاری از مردم شهرضا نیز از قابلیت‌های گردشگری متنوع از جمله آثار تاریخی شهرستان بی خبر هستند.

وی تصریح کرد: یکی از علل اصلی افزایش جمعیت بیکاران در جامعه نگرش غلط تحصیل کردگان به مشاغل دولتی است در حالی که با اتخاذ تدابیری می‌توان مشاغل پایدار و در عین حال پر درآمدتری در بخش خصوصی ایجاد کرد.

معاون فرماندار شهرضا پیگیری برای اختصاص یک غرفه در سیتی سنتر اصفهان جهت عرضه و معرفی محصولات صنایع دستی شهرضا را یکی از اقدامات عملی مناسب در حوزه توسعه صنعت گردشگری در شهرستان دانست و اضافه کرد: در شهرستان شهرضا قابلیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری وجود دارد، اما متاسفانه مورد غفلت و بی مهری قرار گرفته است.

بحرینی تاکید کرد: صرف طرح یک ایده در موضوعات مختلف کارساز نیست، بلکه ما نیازمند تدوین یک سند اجرایی با ضمانت اجرای مناسب هستیم.

وی گفت: لازم است تا کمیته‌ای تخصصی به عنوان یکی از کارگروه‌های مرتبط در شهرستان در حوزه گردشگری و با هدف ایجاد اشتغال در این صنعت تشکیل شود.

معاون فرماندار شهرضا خاطر نشان کرد: برای توسعه صنعت گردشگری در شهرستان شهرضا نیازمند تدوین پروتکل جامعی هستیم که تمام قابلیت‌های شهرستان در این بخش را در بر داشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار