برپایی اردوی تیم شهرداری در کرج

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: تیم شهرداری اردبیل برای رویارویی قدرتمندانه در نیم فصل دوم لیگ دسته یک کشور اردوی آمادگی خود را در کرج برپا کرده است.
کد خبر: ۱۵۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 07 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بابک پورپناهی پیش ازظهر امروز در نشست با مسئولان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اظهار کرد: برگزاری این اردو که تا یک هفته آینده ادامه پیدا می‌کند قطعا به افزایش توان تیم و رفع برخی از ضعف‌ها و نقص‌ها با تلاش کادر فنی کمک خواهد کرد و امیدواریم در دور برگشت رقابت‌های لیگ آزادگان بتوانیم نتایج خوبی را به دست آوریم.

وی گفت: تیم شهرداری اردبیل از اردوی بندرعباس هفته آینده به کرمان خواهد رفت تا مقابل مس کرمان بازی حساسی را انجام دهد و از آنجا راهی اصفهان خواهد شد تا با گیتی پسند اصفهان بازی بعدی خود را به انجام برساند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به خریدهای جدید تیم شهرداری اردبیل در نیم فصل دوم گفت: ما شش بازیکن جدید را جذب کرده و یا درحال انجام مذاکرات نهایی با بازیکنان هستیم که امیدواریم اسامی آنها را هفته آینده در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم تا از خریدهای نیم فصل شهرداری اردبیل مطلع باشند.

پورپناهی تصریح کرد: همه این خریدها با نظر کادر فنی انجام شده و به سرعت امیدواریم با همراهی این بازیکنان و هماهنگی بیشتر با کادر فنی و دیگر عوامل از ظرفیت این بازیکنان جدید در نیم فصل دوم برای بهبود شرایط تیم شهرداری اردبیل استفاده کنیم.

‌‌تیم فوتبال شهرداری اردبیل که در حال حاضر با انجام 20 بازی و کسب 20 امتیاز در رده شانزدهم لیگ آزادگان قرار دارد باید در رقابت دو هفته‌ای خارج از خانه‌ای خود 24 دی ماه به مصاف مس کرمان و 30 دی ماه در هفته بیست و نهم لیگ آزادگان به مصاف گیتی‌پسند اصفهان برود و در بازی خانگی خود در شش بهمن در اردبیل مقابل داماش گیلان قرار می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار