شهرداری اردبیل فردا میهمان کرمانی‌ها است

لیگ آزادگان کشور در حالی فردا در دور برگشت بعد از دو هفته تعطیلی دوباره آغاز می‌شود که شهرداری اردبیل میهمان مس کرمان است.
کد خبر: ۱۶۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 13 January 2016

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: سرخپوشان اردبیلی فردا از ساعت 14 عصر میهمان تیم مس کرمان در ورزشگاه امام علی کرمان هستند تا یکی از بازی‌های حساس دور برگشت را در خارج از خانه انجام دهند که امیدواریم با آمادگی بهتری که تیم شهرداری پیدا کرده از این میدان دست پر بیرون بیاید.

بابک پورپناهی به جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم شهرداری در نیم فصل اشاره کرد و افزود: امیدواریم کم و کاستی‌های دور رفت لیگ آزادگان را در دور برگشت با همت کادر فنی و بازیکنان جبران کنیم تا تیم شهرداری اردبیل در کورس رقابت‌های 20 تیمی لیگ آزادگان در مکانی بهتر و شایسته قرار گیرد.

وی ادامه داد: تیم شهرداری بعد از رویارویی با حریف کرمانی خود برای بازی هفته آینده نیز که چهارشنبه 30 دی ماه برگزار خواهد شد بدون برگشت به اردبیل خود را در بازی خارج از خانه دیگر برای رویارویی با تیم گیتی پسند اصفهان آماده می‌کند تا بعد از انجام این دو بازی خارج از خانه بالاخره در 6 بهمن ماه در اردبیل میزبان تیم گیلانی داماش باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل بازی‌های دور برگشت را بازی‌های حساس برای همه تیم‌ها توصیف کرد و یادآور شد: در هفته بیست و چهارم باید 12 بهمن به مصاف فجر سپاسی شیراز برویم و در19 بهمن ماه نیز در اردبیل میزبان ایران جوان بوشهر خواهیم بود.

پورپناهی بازی حساس تیم شهرداری اردبیل را مقابل نفت مسجد سلیمان در مقابل حریف و در هفته بیست و ششم یادآور شد و تصریح کرد: در هفته بیست و هفتم تیم شهرداری اردبیل میزبان نساجی مازندران خواهد بود و در هفته بیست و هشتم نیز شهرداری اردبیل در پایتخت با پارسه روبه‌رو می‌شود.

وی با یادآوری اینکه تا آخر سال تیم شهرداری بازی‌های فشرده‌ای را پیش‌رو دارد که سعی می‌کنیم با حمایت و همراهی کادر فنی و تیم شرایط مطلوب‌تری را برای تیم شهرداری اردبیل فراهم کنیم، گفت: امیدواریم در پایان فصل بتوانیم جایگاه مناسبی را در بین 10 تیم اول لیگ آزادگان کسب کنیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، تیم شهرداری اردبیل در حالی دور برگشت رقابت‌های لیگ آزادگان را با بازی‌های حساس در پیش‌رو دارد که تاکنون از 20 بازی پنج برد، پنج مساوی و 10 باخت را تجربه کرده که با کسب 20 امتیاز در حال حاضر در رده شانزدهم لیگ آزادگان قرار دارد که به ازای هر بازی یک امتیاز اصلا در شان تیم شهرداری اردبیل نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار