آغاز ساخت سه کارگاه آموزشی هنرستان علوم دریایی بندرعباس

ساخت سه کارگاه آموزشی در کنار هنرستان علوم و فنون دریایی شهید پایندُر بندرعباس به همت محمد رضا قائم مقامی خیر مدرسه ساز با اعتبار 18 میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۱۶۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 20 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس چهارشنبه در مراسم آغاز ساخت کارگاه های آموزشی هنرستان علوم دریایی شهید پایندر بندرعباس گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی این خیر به عنوان پایه گذار هنرستان علوم دریایی درهرمزگان ، ساخت سه کارگاه مورد نیاز آموزشی به مساحت بیش از یکهزار و200مترمربع در فضای هنرستان آغاز شده است.

محمد قویدل افزود: خیران در کنار و همگام با آموزش و پرورش در پی تحول و کیفیت بخشی به نظام آموزشی کشور حرکت می کنند.

وی بیان داشت: ساخت هنرستان ها با توجه به ظرفیت های بومی در هرمنطقه باعث علمی ترشدن فعالیت ها ، اشتغال بیشتر و تربیت نیروی انسانی ماهر ومورد نیاز منطقه می شود.
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس یادآورشد: هنرستان علوم و فنون دریایی هرمزگان نیز دارای دوهزار مترمربع زیربنا و هفت هزار و 500 مترمربع مساحت است که در سه طبقه و 12 کلاس آموزشی و اعتبار 23میلیارد ریال توسط خیر قائم مقامی ساخته و به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: در این هنرستان سه رشته ناوبری ، مخابرات و مکانیک موتورهای دریایی تدریس می شود که می تواند نیاز بنادر کشور را در نیروی انسانی ماهر تامین کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار