کلرسنجی آب برای گند زدایی

رئیس امور آب و فاضلاب کبودراهنگ از انجام 4 هزار و 571 مورد کلرسنجی به منظور گندزدایی آب شرب در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 30 January 2016
رئیس امور آب و فاضلاب کبودراهنگ از انجام 4 هزار و 571 مورد کلرسنجی به منظور گندزدایی آب شرب در شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس،مصطفی فلاحت در کبودراهنگ، اظهار کرد: صد در صد جمعیت شهری شهرستان کبودراهنگ، گل‌تپه و شیرین‎سو به تعداد 9 هزار و 910 مشترک زیر پوشش خدمات آب شرب شهری قرار دارند.

وی سرانه مصرف آب مشترکین شهرستان کبودراهنگ را در شبانه‎روز 200 لیتر دانست و اضافه کرد: این مقدار باید به 150 لیتر که مصرف استاندار است، کاهش یابد.

رئیس امور آب و فاضلاب کبودراهنگ با اشاره به تعویض 151 دستگاه کنتور خراب مشترکین شهرستان به منظور توزیع بهینه آب گفت: در راستای بهینه‎سازی فرآیند مصرف آب مشترکین 151 دستگاه کنتور تعویض شده که در حال حاضر فقط یک درصد کنتور مشترکین شهرستان خراب است.

فلاحت با اشاره به کیفیت و بهداشت آب که یکی از مهمترین و اصلی‌ترین اولویت‎های آبفای شهری است، تصریح کرد: برای تأمین کیفیت و بهداشت آب، بیش از 4 هزار و 571 مورد کلرسنجی به منظور گندزدایی آب شرب به صورت پیوسته براساس استانداردهای مشخص انجام گرفته است.

وی تنها راه رفع بحران کم‎آبی را همکاری شهروندان در زمینه مدیریت مصرف آب، صرفه جویی و استفاده صحیح از آب دانست و با اشاره به اینکه اصلاح شبکه‎های آبرسانی یکی از وظایف مهم آبفاست، گفت: بیش از 119 مورد اصلاح انشعابات آب مشترکین صورت گرفته که 980 متر مربوط به اصلاح و 560 متر توسعه شبکه توزیع آب شرب شهری بوده است.

رئیس امور آب و فاضلاب کبودراهنگ هدف از نشت‎یابی شبکه توزیع و انشعابات مشترکین را جلوگیری از هدررفت آب و مدیریت صحیح مصرف دانست و خاطرنشان کرد: بیش از 193 فقره انشعاب آب به متقاضیان شهرستان واگذار شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار