متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای سیستم ها و دکلهای مخابراتی در سلماس

فرماندهی انتظامی شهرستان سلماس از دستگیری و متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای سیستم ها و دکلهای مخابراتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 31 January 2016
سرهنگ حسین رمزی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: پس از اعلام گزارش سرقت در یکی از دکلهای مخابراتی و دکل های فرستنده صداو سیما در سلماس، موضوع برای پیگیری سرلوحه کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: سرانجام با تلاش و پیگیری ماموران آگاهی و انجام اقدامات شناسایی، باندسارقان شناسایی شده و طی عملیاتی اعضای آن دستگیر شدند.

سرهنگ رمزی در ادامه افزود :اعضای این باند سه نفره در بازجویی های بعمل آمده به ۱۰ فقره سرقت تجهیزات دکلهای مخابراتی و صداوسیما از شهرستان های سلماس ، ارومیه و نقده به ارزش ریالی حدود ۵میلیارد ریال اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی سلماس یادآور شد: پرونده این سه نفر متهم پس از تشکیل و تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی به مقام محترم قضایی ارجاع داده شده است.

وی همچنین با اشاره به آمار مقایسه ای وقوع سرقت و کشف در ۱۰ ماهه سال ۹۳ و ۹۴ خاطرنشان کرد: وقوع سرقت در سطح شهرستان سلماس در سال ۹۴ نسبت به سال گذشته از کاهش ۱۰ درصدی برخوردار بوده و کشف وقوع سرقت نیز با رشد ۷ درصدی نسبت به سال ۹۳، به ۸۳ درصد رسیده است.

سرهنگ رمزی تصریح کرد: نصب دوربینهای نظارتی و تجهیزات امنیتی در دکلها و سیستم های مخابراتی از جمله اقدامات حفاظتی است که دستگاههای مسئول باید برای جلوگیری از وقوع چنین سرقتهایی حتما اینگونه موارد را در تاسیسات خود رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار