اجرای طرح بازرسی ویژه نوروز در گیلان

کد خبر: ۱۹۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷ 03 March 2016
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از اجرای طرح بازرسی ویژه نوروز از واحدهای صنفی و تولیدی از 15 اسفند جاری تا 15 فروردین ماه سال 95 در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان با اشاره به آمار بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی استان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 334 هزار مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی گیلان انجام شده است.

وی به 14 هزار و 427 مورد تخلف واحدهای تولیدی و صنفی گیلان اشاره کرد و افزود: 64 میلیارد ریال برآورد اولیه ما برای جرایم واحدهای مذکور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه 4.2 بازرسی‌ها منجر به کشف تخلف شده است، تصریح کرد: کشف تخلف پنج تا شش درصد در کشور است و از این حیث کمتر از میانگین کشوری هستیم.

منتظری از بازرسی 6 هزار و 500 کالای قاچاق در نقاط مختلف گیلان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 30 هزار و 82 مورد گشت مشترک در مورد کالای قاچاق در استان داشتیم و 214 مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی از اجرای طرح بازرسی ویژه نوروز از واحدهای صنفی و تولیدی از 15 اسفند جاری تا 15 فروردین ماه سال 95 در گیلان خبر داد و گفت: طرح «بازرسی متنوع» به طور ویژه در استان انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به رسیدگی به شکایت‌های مردمی از طریق سامانه 124، خاطرنشان کرد: برگزاری گشت‌های مشترک و تخصصی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده سازمان مذکور در استان است.

منتظری به راه‌اندازی کشیک بازرسی در سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ایام نوروز سال 95 اشاره کرد و یادآور شد: بازرسی از مکان‌های تفریحی و زیارتی در برنامه کشیک‌های مذکور است.

وی با تأکید بر بازرسی از تفرجگاه‌ها، سواحل و رستوران‌های بین‌راهی در ایام نوروز در گیلان، اظهار کرد: نظارت بر توزیع کالای دولتی از جمله برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به آمادگی 744 فروشگاه توزیع مواد غذایی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای فروش فوق‌العاده در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در صورت لزوم با همکاری اتاق اصناف استان انجام می‌شود.

منتظری با اشاره به وجود 240 نفر بازرس سازمان بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف گیلان، بیان کرد: ایام نوروز بازرسی از واحدهای صنفی و مکان‌های گردشگری و تفرجگاهی توسط بازرسان مذکور در استان انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار