زمین لرزه زنجان، خسارت مالی و تلفات جانی در پی نداشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: زمین لرزه بامداد دوشنبه که در شهر زنجان نیز به وضوح احساس شد، خوشبختانه خسارات مالی و تلفات جانی در پی نداشت.
کد خبر: ۱۹۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 07 March 2016
علی طاهری،در گفت و گو با ایرنا، افزود: به محض وقوع زلزله، 12 نفر از نیروهای مجرب امداد و نجات این جمعیت در قالب چهار تیم و با چهار دستگاه آمبولانس کمک دار مجهز به تجهیزات کامل امدادی به منطقه لهاب نزدیک به مرکز زلزله اعزام شدند.
وی زمان وقوع این زمین لرزه را که به بزرگی 4.2 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) رخ داد ساعت دو و 43 دقیقه و 37 ثانیه بامداد امروز دوشنبه، اعلام و اظهار کرد: ساعت 2:50 نیروهای هلال احمر زنجان به منظور شناسایی، بررسی و ارزیابی، راهی روستاهای ایده لو، لهاب، شیخ، سردهاد پایین، سیف آباد و آلمالو، که در کیلومتر 50 جاده زنجان - میانه، واقع هستند، شدند. 
طاهری افزود: در زمان حاضر، تمام نیروهای اداری و امدادی جمعیت هلال احمر استان زنجان درحال آماده باش کامل هستند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی، بلافاصله وارد عمل شوند.
این زمین لرزه حوالی ساعت 2:44 دقیقه رخ داد و بسیاری از مردم را از خواب بیدار و برخی ها نیز سراسیمه به خیابان ها و کوچه ها آمدند.
به گفته صفی الله کرامتی مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، این زمین لرزه ساعت 2:43 بامداد امروز روی داد و مرکز آن در منطقه آق کند واقع در انتهای حوزه استحفاظی زنجان و ابتدای حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی (شهرستان میانه) گزارش شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار