پیشرفت فیزیکی 90 درصدی دارالقرآن پردیس

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان پردیس از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی نخستین دارالقرآن این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 20 April 2015
محمد لاله در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: این مجموعه فرهنگی در راستای توسعه علوم قرآنی و حدیث، احداث می‌شود، علاوه بر این، در دارالقرآن پردیس می‌توان برنامه‌های دیگری نظیر مسابقات قرآنی نیز برگزار کرد.

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان پردیس با اشاره به ویژگی‌های فیزیکی دارالقرآن این شهر خاطرنشان کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت 250 مترمربع احداث می‌شود.

به گفته لاله، برای این طرح که در فاز سه و جنب طرح‌های مسکن مهر در حال احداث است، اعتباری بالغ بر  3 میلیارد و 750 میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی، سالن همایش، نمازخانه، اتاق تاسیسات، دفتر نگهبانی و دیگر امور زیربنایی برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

شهردار پردیس و رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان با اشاره به دیگر فعالیت‌های فرهنگی شهرداری خاطرنشان کرد: در این بین موسسه فرهنگی هنری شهرداری پردیس یکی دیگر از بخش‌های مهم فرهنگ‌سازی شهر محسوب می‌شود که از ابتدای سال گذشته در این مجموعه نزدیک به 50 دوره هنری برپا کرد.

لاله ادامه داد: همچنین برپایی جشن‌ها و مراسم مختلف به مناسبت اعیاد مذهبی و ملی، کمک برای برگزاری آیین‌هایی از این دست در مساجد و حسینیه‌ها، اجرای طرح عمرانی توسعه فضای محیطی ساختمان موسسه فرهنگی هنری شهرداری با هدف افزایش کلاس‌های آموزشی، تجدید دیدار دوره‌ای، منظم و از روی برنامه‌ای مدون با هماهنگی واحد امور ایثارگران شهرداری از خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و اعزام کارمندان شهرداری به عتبات عالیات از جمله اقدامات فرهنگی شهرداری در سال گذشته قلمداد می‌شود.

وی افزود: برگزاری گردهمایی خیران منطقه برای جمع‌آوری نذورات جهت کمک به ساخت صحن حضرت فاطمه‌زهرا(س) و برگزاری 200 برنامه فرهنگی و ورزشی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با محوریت امام جمعه و فرماندار شهرستان پردیس طی همکاری ائمه جماعات مساجد مختلف سطح شهر پردیس، شورای فرهنگ عمومی شهرستان، آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر دستگاه‌ها تنها گوشه‌ای از اقدامات فرهنگی شهرداری پردیس قلمداد می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار