آبفای کرمانشاه:

کارواش‌هادرکرمانشاه ساماندهی می شوند

مدیرآبفای کرمانشاه درخصوص ساماندهی کارواش‌هاگفت: برای این مسئله نیز برنامه ریزی داریم و بر اساس سه منطقه آب و فاضلاب روزانه پیمایش در سطح شهر داریم و با متخلفین برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۵۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 03 July 2016













 به گزارش تابناک کرمانشاه نادر ابراهیمی رادگفت:در خصوص مطالبات آبفای کرمانشاه در سفر هیئت دولت به استان تامین اعتبار برای به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام در اولویت مطالبات ما قرار دارد.
مدیر آبفای شهرستان کرمانشاه گفت: شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه دو خدمت توزیع آب و جمع آوری فاضلاب را بر عهده دارد و ارائه این ۲ خدمت کم نظیر است، اما در هزینه های تمام شده برای بحث آب و جمع آوری فاضلاب ما شرکتی زیان ده هستیم.
ابراهیمی راد در خصوص افت فشار و قطعی آب در برخی آپارتمان‌ها نیز گفت: در آپارتمان‌های چند طبقه لازم است که شهروندان استقرار پمپ و مخزن در ساختمان‌ها را جدی بگیرند و مخازن نیز در طبقات همکف آپارتمان‌ها نصب شود اما استقرار پمپ بر روی شبکه غیرقانونی و تخلف است.
 وی خاطر نشان کرد: با ورود آب سد گاوشان به شبکه آبرسانی شهر کرمانشاه وضعیت آب در محله‌هایی همچون بهار بهبود می‌یابد و تلاش شبانه روزی برای این مهم انجام می‌شود.
 ابراهیمی راد افزود: مقدمات رهاسازی آب سد گاوشان به کرمانشاه در دست انجام است و ما شبانه روزی پیگیر هستیم که هر چه سریع‌تر آب آن وارد مدار شود.
مدیر آبفای شهرستان کرمانشاه در خصوص ساماندهی وضعیت کارواش‌ها در کرمانشاه نیز توضیح داد: برای این مسئله نیز برنامه ریزی داریم و بر اساس سه منطقه آب و فاضلاب در شهر کرمانشاه روزانه پیمایش در سطح شهر داریم و با متخلفین برخورد خواهیم کرد.
 ابراهیمی راد در پایان اظهار داشت: امسال به هیچ عنوان بحث جیره‌بندی آب در کرمانشاه را نداریم و بعد از ماه مبارک رمضان قطعی آب در برخی محله‌ها در طول شب انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار