وزیر راه وشهرسازی در جمع خبرنگاران گفت:

پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران /بررسی ارتقاء خط آهن خرم آباد - دورود /بازدید از پروژه های مختلف

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران واصحابی رسانه لرستان از پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران خبرداد وگفت:در همه استان ها پیمانکاران مطالبات زیادی داشته و پیگیری های زیادی برای پرداخت مطالبات آن ها انجام داده ایم
کد خبر: ۲۷۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 04 August 2016

 


به گزارش تابناک لرستان ،عباس آخوندی  وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران واصحابی رسانه لرستان  از پرداخت  بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران خبرداد.

وی که امروز صبح  به لرستان سفرکرده است   با بیان این مطلب افزود:بازدید از پروژه ها مختلف در لرستان از برنامه های امروز ما است.

آخوندی با بیان اینکه  بخشی از پروژه های لرستان در حوزه راه و شهرسازی امروز در این سفر افتتاح خواهند شد تصریح کرد: بررسی برخی از این پروژه ها  مانند  ارتقاء خط آهن خرم آباد - دورود  از دیگر برنامه های ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حوزه هوایی نیز طرح توسعه و تطویل باند فرودگاه خرم آباد به طول ۴۰۰ متر در دست اجراست خاطر نشان کرد:تا از این طریق شاهد فرود هواپیماهایی با مقیاس بزرگتر در این فرودگاه باشیم وهمچنین  عملیات اپرون فرودگاه خرم آباد در حال انجام است که حدود ۱۱ هزار متر بوده و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

آخوندی افزود:در حوزه مسکن امروز انتقال یک پادگان بزرگ را پیگیری می کنیم وهمچنین امروز پروژه های بهسازی بافت در شهر خرم آباد و سایر شهرها را پیگیری کرده و از بیمارستان بروجرد هم بازدید خواهیم داشت.

این وزیربا بیان اینکه هر هفته اسناد خزانه به سازمان برنامه ریزی ارجاع و پیگیری برای پرداخت مطالبات پیمانکاران ادامه دارد اظهار داشت:در همه استان ها پیمانکاران مطالبات زیادی داشته و پیگیری های زیادی برای پرداخت مطالبات آن ها انجام داده ایم .

عباس آخوندی در خاتمه تاکید کرد: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران را از طریق اسناد خزانه پرداخت کردیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار