10 کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان زیر بار ترافیک رفت

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و معاون عمرانی استاندار ، 10 کیلومتر از باند دوم محور بجنورد به جنگل گلستان از روز یکشنبه زیر بار ترافیک رفت.
کد خبر: ۲۸۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 29 August 2016
به گزارش روز دوشنبه از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: مسیر روستای رباط به سمت چشمه خان با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال زیر بار ترافیک رفت.
وی افزود : محور ارتباطی بجنورد به جنگل 140 کیلومتر است که پروژه باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان در پنج قطعه انجام می شود و تاکنون 35 کیلومتر از این محور زیر بار ترافیک رفته است.
وی خاطرنشان کرد: 15 کیلومتر دیگر از این محور هم در آینده ای نزدیک با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد.
بدیعی مقدم به دیدار معاون وزیر راه وشهرسازی با استاندار خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: معاون وزیر راه و شهرسازی در این دیدار اعتبار لازم برای اتمام این پروژه را هزارو 850 میلیارد ریال پیش بینی کرد و قول مساعد را برای اتمام این پروژه در پایان سال 96 را دادند.
به مناسبت هفته دولت، 17 طرح راه و شهرسازی با 172 میلیارد و 322 میلیون ریال در حال بهره برداری است.
استان خراسان شمالی با 936 هزار نفر جمعیت دارای پنج هزار و 631 کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی است.
این استان در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است که سالانه بیش از 40 میلیون خودرو و افزون بر 20 میلیون زائر و گردشگر از مسیرهای ارتباطی استان تردد می کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار