معاون اجرائی رئیس جمهوری در گلستان؛

وحدت و انسجام استان نعمت بزرگی است که نباید آن را از دست بدهیم

معاون اجرائی ریاست جمهوری با اشاره به اتحاد موجود بین اقوام و مذاهب استان، اظهار کرد: وحدت و انسجام موجود در گلستان نعمت بزرگی است که نباید آن را از دست بدهیم و باید در راستای تقویت آن کوشا باشیم.
کد خبر: ۲۹۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷ 19 September 2016
معاون اجرائی ریاست جمهوری با اشاره به اتحاد موجود بین اقوام و مذاهب استان، اظهار کرد: وحدت و انسجام موجود در گلستان نعمت بزرگی است که نباید آن را از دست بدهیم و باید در راستای تقویت آن کوشا باشیم.

دکتر محمد شریعتمداری در نشست فعالان سیاسی استان، ضمن تبریک عید غدیر خم، تصریح کرد: وجود نماینده محترم ولی فقیه استان افتخاری برای اتحاد و انسجام گلستان است و یقیتاً اگر تمامی جناح های سیاسی استان با یکدیگر اتحاد داشته باشند، توسعه استان با سرعت بیشتر اتفاق می افتد.

وی سفر به گلستان را سومین سفر گروه حاضر دانست و افزود: هدف از این سفر شنیدن و بررسی مشکلات در سال پایانی دولت، ارتباط با گروه های مرجع در استان ها و بررسی پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی و وعده های ریاست محترم جمهوری در سفر به استان بوده است.

وی سفر انجام شده به گلستان را مفید ارزیابی کرد و گفت: دولت یازدهم در شرایط ویژه و کم نظیری مسولیت اجرایی کشور را در دست گرفت و انتخابات سال 92نمادی از بلوغ سیاسی گروهای سیاسی و مردم داشت .

وی افزود: انتخاب دکتر روحانی توسط مردم تصادفی نبود و مردم با توجه به شناخت کامل از ایشان و مشکلات موجود ، ایشان را به عنوان ریاست جمهوری برگزیدند.

معاون اجرایی رئیس جمهوری با اشاره به شرایط مالی نامطلوب سال 94 دولت، گفت: علی رغم شرایط سخت مالی دولت در سال 94 ، خوشبختانه در عرصه سیاست خارجی با درایت، عقلانیت و عزت تیم مذاکره کننده به سرپرستی دکتر ظریف در برجام به نتایج مطلوبی رسیدیم.

دکتر شریعتمداری انتخابات سال 94 و مشارکت مردم را ارزشمند دانست و یادآور شد: فضای مطلوب سیاسی موجود نتیجه اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید است و انتخابات با بلوغ سیاسی مردم در شرایطی کاملا آرام برگزار شد.

وی افزود: ریاست محترم جمهوری همواره بر استفاده از توانمندی های اقوام، بانوان و بومی گزینی تاکید دارند و معتقدند کسانی که به مشی اعتدال اعتقادی ندارند نباید در دولت حضور یابند.

همچنین در این نشست صمیمانه تعدادی از فعالان سیاسی نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل سیاسی استان و کشور ارائه کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار