چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری در اهواز برگزار می شود

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری همزمان با اول دی ماه سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار می شود
کد خبر: ۳۰۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 05 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان،  مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان گفت: مسئولان اجرایی نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا با مشارکت شرکت های حفاری و خدمات جانبی و سازندگان، تولید کنندگان، صنعتگران، تامین کنندگان و صنایع مرتبط، این رویداد اقتصادی به نحو مطلوب برگزار شود.  

رحیم جلیلی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته نمایشگاه های صنعت حفاری و نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در قالب نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت برگزار شد، افزود: تفکیک این نمایشگاه ها در پی سیاستگذاری اداره کل روابط عمومی وزارت نفت صورت می گیرد و با وجود فاصله زمانی کوتاه میان دو نمایشگاه، این مجموعه تلاش می کند تا با همکاری و مشارکت شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و شرکت ملی حفاری ایران در یک برنامه ریزی منسجم زمینه برگزاری کیفی دو  نمایشگاه را فراهم آورد.  

وی اظهار کرد: حسب تقاضای شرکت ملی حفاری ایران فضای مسقف و فضای باز نمایشگاه به طور کامل برای برپایی این رویداد اقتصادی اختصاص یافته است.

جلیلی با اشاره به همزمانی برگزاری  نمایشگاه با سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران، گفت: در نمایشگاه امسال چهار سالن امام رضا (ع)، خلیج فارس، خرمشهر  و کارون به غرفه های سازندگان و تامین کنندگان قطعات و تجهیزات، شرکت های دانش بنیان، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، دانشگاه ها و محل برگزاری همایش ها و پنل های تخصصی اختصاص خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان  افزود: این نمایشگاه از یکم دی ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های خوزستان واقع در شهرستان اهواز دایر خواهد بود و از علاقمندان به شرکت در نمایشگاه جهت ثبت نام دعوت به عمل می آید. 

شایان ذکر است شرکت ملی حفاری ایران همچنین نقش مهمی در آموزش و ارتقا سطح دانش فنی نیروهای تخصصی در این حوزه داشته است و بخش عظیمی از متخصصان  شرکت های حفاری بخش خصوصی از کارکنان و یا دانش آموختگان مرکز آموزشی این شرکت می باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار