البرز آماده سفر رئیس جمهور است

کد خبر: ۳۱۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 23 October 2016


معاون سیاسی استانداری البرز گفت: این استان آماده برگزاری میزبانی از رئیس دولت تدبیر و امید است.

فتح‌الله حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دولت تدبیر و امید طی بیش از سه سالی که مسؤولیت با رای مردم مسؤولیت قوه مجریه را بر عهده گرفته، از تمام توان و ظرفیت‌های کشور برای رفع مشکلات و توسعه ایران اسلامی استفاده کرده است.

وی افزود: در این مدت دستاوردهای خوبی را به ویژه در حوزه‌ سیاست خارجی و اقتصادی شاهد بودیم که نشان دهنده تلاش بی‌وقفه در جهت رفع مشکلات در این دو حوزه است.

معاون سیاسی استانداری البرز تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که در سال 92 تورم حاکم بر کشور بیش از 37 درصد بود و امروز نرخ تورم به کمتر از 10 درصد رسید و به طور قطع تحقق این مهم به راحتی میسر نشده و کار و تلاش بی‌وقفه زیادی برای رسیدن به این نقطه انجام شده است.

حقیقی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای دولت در حوزه حمایت از صنایع بومی و تولیدات داخلی در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و در استان البرز شاهد رونق دوباره صنایع و فعالیت صنایع نیمه فعال و یا تعطیل هستیم.

وی بیان داشت: رسانه‌ها باید برای افزایش امید و خودباوری در میان مردم و ترویج نشاط و شادابی در کشور، دستاوردهای مهم دولت را به اطلاع شهروندان برسانند.

معاون سیاسی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهوری به این استان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، به زودی آقای روحانی رئیس جمهوری کشورمان به استان البرز سفر می‌کنند.

حقیقی افزود: مقدمات این سفر به طور کامل انجام شده و امروز استان البرز در همه بخش‌ها آماده میزبانی از رئیس دولت تدبیر و امید و اعضای ارشد کابینه و هیأت همراه است.

وی تاکید کرد: ما باید به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که سفر رئیس جمهور و هیأت همراه به استان البرز منجر به توسعه و رونق این استان شود و رسیدن به این هدف مهم نیازمند گزارش‌های دقیق از نیازها، پتانسیل‌ها، مشکلات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان و ارائه آن به هیأت دولت است.

معاون استانداری البرز در پایان گفت: این مراحل انجام شده و امیدواریم سفر رئیس جمهور به البرز نقطه عطفی در حرکت رو به رشد این استان باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
با تشریف فرمایی آقای رییس جمهور خط 2 قطار شهری هم بعد از 10 ماه توقف دوباره شروع به کار خواهد کرد ؟
پرسنل پیمانکار 8 ماه حقوق نگرفته اند .
چرا موضوع از راههای قانونی حل نمی شود . یعنی راهی برای حل موضوع در قرارداد پیش بینی نشده ؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار