مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم مطرح کرد

نگاه راهبردی به صادرات در شهرک‌های صنعتی قم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ایجاد نگاه راهبردی به صادرات توانمندی و محصولات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را سبب توسعه پایدار و نوید بخش آینده‌ای روشن ارزیابی کرد.
کد خبر: ۳۳۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۴ 22 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم؛ امیرطیبی نژاد در بازدید از واحد صنعتی تولید دارو در شهرک صنعتی شکوهیه و رسیدگی به مشکلات این واحد صنعتی اظهار کرد: هر اقدام و حرکتی در مسیر رفع نیاز و مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی در استان فرصتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است وباید قدر این فرصت‌ها را دانست.

وی با اشاره به توانمندی‌های استان قم در بخش تولیدات صنعتی گفت: با وجود تمام مشکلات و کمبودها خوشبختانه ظرفیت و تنوع تولیدی استان در بخش‌های مختلف بسیار بالاست از این رو می‌توان این فرصت‌ها را در راستای رفع مشکلات پیش روی صنعت استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بیان کرد: با توجه به سیاست‌های دولت و فرهنگ سازی صورت گرفته، امروز واحدهای تولیدی صنایع کوچک استان به صادرات توانمندی‌ها و تولیدات خود نگاهی راهبردی و بلند مدت دارند که این نگاه می‌تواند ضمن رفع مشکلات آنها در بخش نقدینگی به ایجاد بازارهای مصرف پایدار منجر شود.

وی وجود رقبای قدرتمند خارجی را سبب توانمندتر و با کیفیت‌تر شدن واحدهای صنعتی و تولیدات آنان برشمرد و اضافه کرد: کیفیت، نوآوری و تکیه بر دانش و توان بومی در تولیدات داخلی یکی از امتیازاتی است که سبب شده تا درب بازارهای منطقه به روی صنعتگران ما گشوده شود.

طیبی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه این واحد صنعتی با قراردادن پایه‌های تولید خود بر علم وتجربه داخلی و ایران توانسته موفقیت‌هایی کسب کند افزود: مسؤولان استان ضمن حمایت از اینگونه واحدهای صنعتی باید شرایط حضور آنها را در بازارهای فرا منطقه‌ای فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان، در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» یکی از برنامه‌های راهبردی خود را در بخش صنایع کوچک و متوسط به بستر سازی، هدایت و حضور واحدهای صنعتی در بازارهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای قرارداده است و برنامه‌های عملیاتی خوبی نیز توسط خوشه‌های کسب وکار استان در این زمینه انجام گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار