مانور شهرداری منطقه ۲ برای آمادگی مقابله با بحران‌های باران، برف و یخبندان در فصل سرما

کد خبر: ۳۳۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷ 22 November 2016

تابناک / مانور ستاد جلوگیری از بحران شهرداری منطقه ۲ برای آمادگی مقابله با بحران‌های باران، برف و یخبندان در فصل سرما برگزار شد.


صبح امروز به دنبال شدت گرفتن نزولات آسمانی در شهر رشت ناوگان موتوری شهرداری منطقه ۲ رشت که برای مقابله با بحران‌های احتمالی فصل سرما تجهیز شده‌اند در میدان فرهنگ رشت به نمایش گذاشته شد.


زارع مدیر خدمات شهری منطقه ۲ رشت در این رابطه گفت: با پیش‌بینی‌های انجام شده در خصوص احتمال افزایش برودت هوا و همچنین وقوع بارش‌های منجر به آبگرفتگی معابر و احتمال ریزش برف شهرداری به‌عنوان اصلی‌ترین سازمان خدمت‌رسان شهری، آمادگی‌های خود را برای وقوع آن نشان داد.


او در ادامه افزود: بسترسازی‌های لازم و فراهم کردن کارهای زیربنایی برای مقابله با بحران در شهر طی جلسات مختلف انجام پذیرفته و این شهرداری آمادگی خود را برای حل مشکلات شهروندان در هنگام باران و برف پیش‌بینی کرده است.


مدیر خدمات شهری منطقه ۲ با اشاره به اینکه این مانور با هدف ارتقا توان و آمادگی افراد و سنجش نقاط ضعف و قوت ماشین‌آلات منطقه برگزار شده است خاطرنشان کرد: نظم و ترتیب و احساس رضایت شهروندان از آمادگی شهرداری منطقه جهت حل بحران‌های احتمالی از اهداف چنین مانورهایی است.


مانور شهرداری منطقه 2 برای آمادگی مقابله با بحران‌های باران، برف و یخبندان در فصل سرمامانور شهرداری منطقه 2 برای آمادگی مقابله با بحران‌های باران، برف و یخبندان در فصل سرمامانور شهرداری منطقه 2 برای آمادگی مقابله با بحران‌های باران، برف و یخبندان در فصل سرمامانور شهرداری منطقه 2 برای آمادگی مقابله با بحران‌های باران، برف و یخبندان در فصل سرمامانور شهرداری منطقه 2 برای آمادگی مقابله با بحران‌های باران، برف و یخبندان در فصل سرما

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار