جستاری در عکاسی مستند در دانشگاه تهران

پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران نشستی با عنوان «جستاری در عکاسی مستند » برگزار می کند .
کد خبر: ۳۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 10 May 2015
در این نشست که با محور عکاسی خبری و عکاسی فضای شهری از ساعت 14:30 روز دوشنبه 21 اردیبهشت در تلاار شهید آوینی دانشگاه تهران برگزار می شود ، یوسف زینال زاده و محمد نوروزی در زمینه عکاسی و علی میر اسماعیلی در زمینه عکاسی شهری به صحبت خواهند پرداخت .

حضور تمامی علاقه مندان پس از ثبت نام در آدرس اینترنتی www.fujifilmco.ir در این نشست رایگان است .



**پایان داوری دومین دوره جشنواره موسیقی ایرج بسطامی

پس از اتمام مراحل داوری ابتدایی، داوری نهایی آثار آوازی دومین دوره جشنواره موسیقی ایرج بسطامی با حضور شرکت کنندگان نهایی انجام شد. 

در این مرحله ، 12 نفر از رده سنی جوانان و 12 نفر از رده سنی آزاد جهت اجرای آزمون حضوری در مقابل داوران حاضر شدند. داوری مرحله نهایی بخش آواز سنتی که در استودیو بل تهران انجام شد را هنگامه اخوان، علی اصغر شاه زیدی، صدیق تعریف و حسام الدین سراج برعهده داشتند. در این بخش، هر شرکت کننده فرصت داشت تا در برابر داوران به اجرای آواز بپردازد.

با اتمام بخش نهایی داوری، مراحل جمع آوری امتیازات انجام می شود و برندگان در روز اختتامیه جشنواره معرفی و از آن ها قدردانی خواهد شد.

همچنین با انتخاب هیئت داوران انتخاب آلبوم موسیقی برتر شامل فریدون شهبازیان، مجید درخشانی و حسام الدین سراج یک آلبوم به عنوان اثر برتر و از دو آلبوم دیگر به عنوان آثار دوم و سوم تقدیر به عمل خواهد آمد. علاوه بر این برترین آلبوم ها از نظر گرافیکی نیز توسط قباد شیوا و فرزاد ادیبی داوران این بخش انتخاب و در مراسم اختتامیه معرفی می شوند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار