مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه خبر داد

نصب ایستگاه تقلیل فشار توسط نیروهای بهره‌برداری اداره‌گاز در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از افت فشار یا قطعی گاز در استان، نصب سرویس اورهال ایستگاه تقلیل فشار (CGS/TBS) توسط نیروهای بهره‌برداری اداره‌گاز در مرحله پایانی است.
کد خبر: ۳۳۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 23 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،سیروس شهبازی امروز اظهار داشت: با آمدن فصل سرما روزانه 13 میلیون مترمکعب گاز در استان (35 درصد از آن در بخش خانگی، 55 درصد در بخش صنعتی و 10 درصد در بخش عمومی) مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از افزایش 20 درصدی مصرف گاز طبیعی در چند روز اخیر و همزمان با افزایش برودت هوا خبر داد و ادامه داد: یک‌هزار و 900 واحد صنعتی در 13 شهرک و 73 جایگاه سی.ان.جی در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

این مسؤول مصرف گاز در کشور ایران را 5.6 میانگین مصرف جهانی اعلام کرد و یادآور شد: برای جلوگیری از افت فشار یا قطعی گاز، نصب سرویس اورهال ایستگاه تقلیل فشار (CGS/TBS) توسط نیروهای بهره‌برداری اداره گاز در مرحله پایانی است.

شهبازی با اشاره به فصول سرد سال‌، هدف از تعمیرات ایستگاه را آمادگی کامل و سرویس‌دهی بهینه به مشترکان در فصول سرد سال دانست و افزود‌: مشترکان ضمن صرفه‌جویی در مصرف گاز، نکات ایمنی را برای حفظ جان و مال خود در راستای استفاده از وسایل گاز‌سوز و مصرف گاز را رعایت کنند.

وی از مشترکان گاز استان کرمانشاه خواست در صورت هرگونه قطعی گاز با امداد گاز به شماره 194 تماس بگیرند و تصریح کرد: مشترکان از دست‌کاری تاسیسات منصوبه در بخش گاز خوداری کنند و قبض‌های گاز را به موقع پرداخت کنند تا در فصل سرما قطعی گاز نداشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار