گلایه های یونس ژاله

ژاله با اشاره به تحریم ناعادلانه کشورهای خارجی علیه شرکت های ایرانی گفت: در بد ترین شرایط اقتصادی که امکان تبادل بانکی نداشتیم و ورود خروج کالا برای شرکت های ایرانی دشوار بود توانستیم جدیدترین ماشین آلات را در مجموعه تولید کنیم و از تهدید تحریم ها، فرصت ساختیم.
کد خبر: ۳۴۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 20 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، یونس ژاله بنیانگذار و مدیر هلدینگ شیرین عسل ، دیروز مهمان خانه صنعت و معدن اصفهان بود.وی در سخنرانی خود با اشاره به صادرات محصولات غذایی شیرین عسل به 65 کشور جهان گفت: در مجموعه شیرین عسل یک شرکت ویژه صادرات راه اندازی شده که 45 نیروی کارشناسی ارشد متخصص با تسلط بر زبان کشورهای هدف  مشغول فعالیتند.
 
وی just in time فقط در لحظه را رویکرد مهم صادرات محصولات شیرین عسل برشمرد و گفت:خواسته های مشتریان در کمتر از دو روز تولید و بسته بندی می شود و این مهم نشان از کوشش و تلاش نیروی انسانی برای پاسخگویی به مشتریان است .

قرار گرفتن در بین 10 شرکت بزرگ صنایع غذایی جهان مهمترین هدف در سال 2020

بنیانگذار شیرین عسل هدف گذاری فعالیت اقتصادی را مهم و ضروری دانست و گفت:مهمترین هدف مجموعه شیرین عسل در سال 2020 قرار گرفتن در بین 10 شرکت بزرگ صنایع غذایی جهان است و برای این هدف  برنامه ریزی انجام شده است .
 
وی تصریح کرد:برای رسیدن به این هدف زیرساختها و مطالعات بازار انجام شده است و با تمام توان می خواهیم به هدفممان برسیم.
 
گلایه شدید از دولت
 
وی با اشاره به تحریم ناعادلانه کشورهای خارجی علیه شرکت های ایرانی گفت: در بد ترین شرایط اقتصادی  که امکان تبادل بانکی نداشتیم و ورود  خروج کالا برای شرکت های ایرانی دشوار بود توانستیم جدیدترین ماشین آلات را در مجموعه تولید کنیم و از تهدید تحریم ها، فرصت ساختیم.
 
وی فشار مالیاتی بر واحدهای  تولیدی را سنگین دانست و گفت:دولت به جای اینکه با ارایه  خدمات درمد کسب کند با فشار مالیاتی بر واحدهای تولیدی درامد کسب می کند که اشتباه بزرگی است . وی ایجاد بازار منطقه ایی با کشورهای همسایه را یکی از بخش های این استراتژی داسنت و گفت:کشورهای همسایه ایران بزرگترین ظرفیت برای صادرات محصولات ایرانی است ولی متاسفانه استراتژی مشخصی ازسوی دولت برای تقویت صادرات مشاهده نمی کنیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار