مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم:

امکانات ایمنی در بازار در حد صفر است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: طبق بازدیدهایی که انجام شده می‌توان گفت امکانات ایمنی در بازار و مجتمع‌ها در حد صفر است و اگر اتفاقی بیفتد خطرات متعددی متوجه مردم خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹ 25 January 2017
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری در جلسه کمیسیون خدمات شهری و امور اجتماعی شورای اسلامی شهر که در محل تیمچه بازار و با حضور مدیران استانی، شهری و متولیان اصناف برگزار شد، با تاکید بر اینکه ما در بحث ایمنی اصناف خصوصاً بازار و مجتمع‌های تجاری مشکلاتی را داریم اظهار کرد: طبق بازدیدهایی که شده می‌توان گفت امکانات ایمنی در بازار و مجتمع‌ها در حد صفر است و اگر اتفاقی بیفتد خطرات متعددی متوجه مردم خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر ما بهترین خودروها و امکانات را داشته باشیم اما نتوانیم به محلی ورود پیدا کنیم هیچ کدام از این امکانات به کار ما نخواهد آمد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: جایی که ایمنی آن زیرنظر مسؤول ایمنی شهر نیست و اطلاعات دقیقی در خصوص مشکلات آن وجود ندارد خدمات رسانی مشکل است.

وی ضمن انتقاد از برخی مجموعه‌هایی که نسبت به موارد ایمنی توجه لازم را ندارند بیان کرد: نیروهای ما باید در مکان‌هایی جان خود را به خطر اندازند که ایمنی آن در اختیار ما نیست.

جعفری تصریح کرد: اصناف باید خودشان از ما درخواست کنند که ما ورود پیدا کنیم و مشکلات ایمنی را برطرف کنیم.

وی با اشاره به مشکلات ایمنی که در اصناف وجود دارد تصریح کرد: خطرات در اصناف و بازار به گونه ای است که ممکن است با کوچکترین مشکلات ایمنی کل مجموعه بازار در معرض خطر قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه مجموع کپسول‌های خاموش کننده پاساژ حجت به 10 عدد نمی‌رسد تصریح کرد: خود اصناف باید به دنبال تأمین ایمنی باشند و ما آمادگی هرگونه همکاری را داریم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان آتشنشانی آمادگی ارائه آموزش‌های ایمنی به اصناف را دارد گفت: مقری به عنوان پایگاه آموزش احداث شده و با توجه به وضعیت خاص شهر و معضلات ترافیکی امدادرسانی در هسته مرکزی بسیار مشکل است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار