فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب‌ خبر داد:

باند سارقان احشام در اسلام آبادغرب دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از شناسايی و دستگيری باند سارقان حرفه‌ای احشام در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان 90 رأس دام به ارزش بیش از یک‌میلیارد ریال را به سرقت برده بودند.
کد خبر: ۳۷۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 15 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه پلیس بهروز سرتیپ‌نیا ، اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در روستاهای اطراف شهرستان اسلام آبادغرب، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران این پلیس با بررسی شیوه و شگردهای سارقان در ارتکاب جرم، موفق به شناسایی 2 نفر از متهمان شدند و با هماهنگی مقام قضایی این افراد را طی 2 مرحله عملیات جداگانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب ادامه داد: متهمان این پرونده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به هشت مورد سرقت احشام با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کردند.
وی اضافه کرد: این سارقان 90 رأس دام به ارزش بیش از یک‌میلیارد ریال را به سرقت برده بودند، همچنین تلاش برای دستگیری 2 همدست دیگر آن‌ها ادامه دارد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تمامی مالباختگان در این زمینه شناسایی و متهمان پس از سیر مراحل قانونی با صدور قرار مناسب روانه زندان مرکزی شهرستان اسلام‌آباد غرب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار