خودرویی که قصد زیر گرفتن مامور پلیس راه را داشت با تیراندازی پلیس متوقف شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان بوشهرگفت: دو دستگاه خودرو پژو حامل بار قاچاق هنگامی که قصد داشتند مامور پلیس مستقر در جاده ساحلی بوشهر به گناوه را زیر بگیرند با تیراندازی پلیس متوقف شدند.
کد خبر: ۴۰۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 03 April 2017
جابر پاپری اظهار داشت: دو دستگاه خودرو پژو شوتی حامل بار قاچاق امروز در حالی ‌که با سرعت 180 کیلومتر در جاده ساحلی بوشهر به گناوه در حال حرکت بودند بدون توجه به ایست پلیس به حرکت خود ادامه دادند.

وی افزود: نیروهای پلیس با بستن مسیر حرکت این دو خودرو یکی از آنها را متوقف و راننده را دستگیر کردند که خودرو دوم با دیدن این صحنه به قصد زیر گرفتن مامور پلیس حرکت که پس از شلیک چند تیر هوایی، لاستیک خودرو هدف قرار گرفت و با واژگون شدن این خودرو راننده مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی بوشهر تصریح کرد: خودرویی که راننده آن مصدوم شده دارای 15میلیون تومان خلافی و خودرو دیگر 6 میلیون تومان خلافی دارند که برای هردو خودرو حکم توقیف از طرف مرجع قضایی صادر شده است.

 پاپری یادآور شد: این دو خودرو قبل از توقیف به وسیله پلیس در مسیر حرکت خود به چند خودرو دیگر برخورد و باعث صدماتی به آنها شده بودند که رانندگان خودروهای آسیب‌دیده با در دست داشتن شکایاتی به مقرهای پلیس مراجعه کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار