۳۷ هزار نفر از استان بوشهر به اردوهای راهیان نور جنوب و خارگ اعزام شدند

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: در ایام تعطیلات نوروز بیش از ۳۷ هزار نفر از استان بوشهر به اردوهای راهیان نور جنوب و خارگ اعزام شدند.
کد خبر: ۴۰۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 08 April 2017
سرهنگ عباس درویشی با بیان اینکه بابیان اینکه اعزام‌های راهیان نور در ایام نوروز با استقبال پرشور مردم شهید پرور استان بوشهر برگزار شد اظهار داشت: همزمان با ایام نوروز علاوه‌ بر اعزام‌های راهیان نور به صورت سازمان یافته بسیاری از مردم  شهیدپرور همانند سال‌های گذشته به‌صورت خودجوش و با وسایل نقلیه شخصی در سرزمین‌های راهیان نور در جنوب حضور یافتند.

وی با بیان اینکه 37  هزار نفر از استان بوشهر به اردوهای راهیان نور جنوب وخارگ اعزام شدند گفت: در ایام تعطیلات نوروز 25 هزار و 590 نفر به صورت سازمان یافته به سرزمین‌‌های دفاع مقدس به جنوب اعزام شدند و این در حالی است که شش هزار و 550 نفر هم به صورت خودجوش در این مکان‌های مقدس حضور یافتند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه امام صادق(ع) بوشهر اعزام راهیان نور به سرزمین‌های جنوب را سه تا چهار روز اعلام کرد و افزود:  اعزام از مناطق شهرهای جنوبی استان بوشهر 4 روزه و اعزام از دیگر نقاط استان 3 روزه بود که این کاروان‌ها در اردوگاه فاطمه‌الزهرا(س) سپاه استان بوشهر اسکان یافتتد.

درویشی با بیان اینکه راویان و مداحان با راوی‌گری و مداحی حال و هوای روزهای دفاع مقدس را در اذهان زنده کردند خاطرنشان کرد: کاروان راهیان نور استان بوشهر از مناطق عملیاتی والفجر 8، شلمچه، طلائیه، اروند  و یادمان شهدای شرق کارون دیدن  کردند.

وی به کاروان راهیان نور دریایی خارگ اشاره کرد و افزود: کاروان نور دریایی خارگ از 22 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه داشت که در این  میان بیش از 4 هزار و 800  نفر در قالب راهیان نور دریایی از نقاط مختلف کشور به  جزیره استراتژیک خارگ اعزام شدند.

درویشی با بیان اینکه کاروان راهیان نور دریایی خارگ یک روزه است گفت: این افراد به وسیله شناورهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه به خارگ اعزام شدند و از مناطق مختلف جزیره استراتژیک خارگ که در جریان جنگ تحمیلی بیش از 28 هزار و 888 بار مورد حمله قرار گرفت بازدید کردند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه امام صادق(ع) بوشهر بیان کرد: علاوه بر  اعزام در ایام نوروز به سرزمین‌های دفاع مقدس، از مهرماه  سال قبل تاکنون 9 هزار و 273 نفر دانش‌آموز و 2 هزار 400 دانشجو از استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار