افتتاح 1000 طرح در اردبیل

کد خبر: ۴۰۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 08 April 2017

به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز شنبه در جلسه بررسی طرح های عمرانی در حال اجرای استان اردبیل افزود: برای اجرای این تعداد طرح عمرانی در بخش های عمران شهری و روستائی ، راهسازی ومسکن، برق ، آب و آبفا، بهداشت ودرمان ، آموزش ،توسعه زیرساخت ، سدسازی ، گردشگری 21 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود:بخشی از این طرح ها تکمیل شده و آماده بهره برداری است و تعدادی نیز با بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی در ماه های آینده تکمیل وآماده بهره برداری می شود.
استاندار اردبیل سد بفراجرد خلخال و آبگیری سد احمدبیگلو ،آبرسانی به نمین و عنبران، شبکه پایاب خداآفرین و تصفیه خانه فاضلاب در چندین شهر، افتتاح 36 مدرسه ،استاندارد سازی تاسیسات حرارتی 200مدرسه در استان ، طرح هادی 35 روستا ،افزایش پهنای باند اینترنت ، اتصال کل استان به فیبر نوری ،109واحد مسکن مشارکتی بنیادمسکن و سه پروژه ساختمان دولت ، مجتمع فرهنگی هنری گرمی و اجرای زه کشی شهرک ولیعصر (عج )گرمی ، مجموعه فرهنگی هنری و کتابخانه بیله سوار ، جاده خلخال- فیروز آباد و دهها طرح را از مهمترین طرح های قابل افتتاح در نیمه اول امسال برشمرد.
او گفت: برخی دیگر از طرح های عمرانی نیز که در سال های اخیر با تلاش دستگاه های اجرائی به سرعت در حال اجراست و در هفته دولت ودهه مبارک فجر امسال تکمیل وبه بهره برداری می رسد.
در سه سال گذشته 4چهارهزار و 988 طرح عمرانی دراستان اردبیل با 16هزار و 590 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است .
از این تعداد 2 هزار و 981 طرح با اعتبار 25 هزار و 60 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی 2 هزار و 7 طرح نیز در دست اجراست.
این طرح ها بیشتر در بخش مهار آب های سطحی و احداث سد، تهیه و اجرای طرح هادی روستایی، تامین آب شهری و روستایی، اجرای تاسیسات فاضلاب شهری، راه مواصلاتی شهری و فرعی روستایی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر، خدمات شهری، کشاورزی، صنعت و خدمات و عمران شهری بوده است

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
در این آمار که در آستانه انتخابات ارایه شده کاملا بزرگ نمایی شده پروژه های خرد و روستایی تاثیر چندانی در ارتقای شاخصهای توسعه ای کلان استان ندارند آقای استاندار در گزارش خود چرا از راه آهن ، پتروشیمی ، دانشگاه صنعتی ، بیمارستان سوانح وسوختگی و اینگونه پروژه های زیربنایی که تعطیل فرموده اند چرا سخنی جدی به میان نمیاورند؟؟؟؟!!!!!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار