معاون فرماندار دامغان:

بانوان در انتخابات حضور پرشور داشته باشند/لزوم استفاده از ظرفیت‌های طبیعی موجود در دامغان

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دامغان با اشاره به اینکه بانوان در انتخابات حضور پرشور داشته باشند، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های طبیعی موجود در این شهرستان تأکید کرد.
کد خبر: ۴۰۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 16 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین حاجی‌بگلو ظهر امروز در جلسه کمیته امور بانوان شهرستان دامغان اظهار کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های گوناگون ازجمله بخش فرهنگی است که باید از این ظرفیت‌ها در زمینه ایجاد نشاط و شادابی عمومی به‌ویژه در روستاها بهره برد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: همان‌گونه که تاکنون نیز شاهد حضور پرشور بانوان شهرستان دامغان در مراسم مختلف بودیم، امیدواریم در این انتخابات نیز بانوان حضور مثال‌زدنی و چشم‌گیری داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دامغان با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های طبیعی و نعمت‌های خدادادی موجود در این شهرستان اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های گوناگون ازجمله بوم‌گردی، ورزش‌های همگانی و ... که هزینه ناچیزی نیز دربر دارند، در این زمینه استفاده کنیم.

حاجی‌بگلو ادامه داد: باید تلاش شود با توجه به قرار گرفتن شهرستان دامغان در مسیر حرم علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع)، زائران نیز از این نعمات بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر حضور بانوان در ورزش‌های همگانی ازجمله پیاده‌روی خانوادگی به جشنواره‌های برگزارشده در ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در روزهای آینده هفته جهانی سلامت را پیش رو داریم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دامغان با تأکید بر اینکه تأمین سلامت مردم یکی از دغدغه‌های موجود است، تصریح کرد: هدف دولت نیز افزایش امید به زندگی در مردم است. حاجی‌بگلو بیان کرد: اهمیت وجود مادر در تربیت فرزند امری انکارناپذیر است و همان‌گونه که تابه‌حال مادران ایران‌زمین فرزندانی شایسته ایران کهن تحویل جامعه داده‌اند، امیدواریم در آینده نیز همان‌گونه باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار