شهردار سمنان خبر داد

آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری خودروهای بارفروش در سمنان

شهردار سمنان از برخورد قانونی و جمع‌آوری خودروهای بارفروش در شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 15 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از برخورد قانونی و جمع‌آوری خودروهای بارفروش (میوه‌فروش) در شهر سمنان خبر داد.

وی اظهار کرد: در این طرح ضربتی که از امروز آغاز شده است با انتقال میوه و تره‌بار پس‌زده از میادین میوه و تره‌بار دیگر شهرها به سمنان و توزیع آن توسط خودروهای وانت و نیسان برخورد قانونی خواهد شد.

شهردار سمنان ادامه داد:این امر نه‌تنها موجبات نازیبایی بصری میادین و معابر و مبادی ورودی و خروجی را فراهم می‌کند؛ بلکه نارضایتی کسبه شهر را نیز در بردارد.

موسوی اضافه کرد: میوه و تره‌باری که از طریق این خودروهای بارفروش به شهروندان ارائه می‌شود، ازنظر کیفیت، سلامت و انجام امور قانونی و صنفی، هیچ مجوزی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در ابتدا از خروجی سمنان به سمت مهدی‌شهر بعد از پل جهاد آغاز و با رانندگان خودروهای متخلف برخورد شدو به‌منظور ساماندهی به سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری، ارجاع داده شدند.

شهردار سمنان افزود: در مرحله بعدی بارفروشان غیرقانونی متوقف در شهر سمنان شناسایی و ساماندهی می‌شوند و در صورت همکاری نکردن با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

موسویاز همکاری پلیس راهور و نیروی انتظامی شهرستان سمنان در اجرای این طرح قدردانی کرد و از شهروندان هم خواست برای اجرای موفق این طرح که ضامن سلامتی آن‌ها و زیبایی بصری شهر است، از خریداری اقلام از وانت‌بارها و دست‌فروشان خودداری و شهرداری را برای ساختن شهری زیبا یاری‌کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
یعنی چی آخه چه عیبی داره بفروشن؟
بهتره چیزای دیگه رو جمع کنن بجای میوه فروش ها
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار