کشف 2 میلیاردی سیگار قاچاق

رئيس پليس آگاهي استان كرمانشاه از كشف 210 هزار نخ سیگار به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 05 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ محمدرضا اميري گفت: به دنبال دریافت اخباری مبني بر اينکه عده اي از قاچاقچيان سودجو اقدام به خريد يک محموله سيگار خارجي از اکراد عراقي نموده و قصد انتقال آن را به استان كرمانشاه دارند، موضوع در دستور کار كاراگاهان اداره مبازره با قاچاق كالا و ارز این پلیس قرار گرفت.
 
وي در ادامه بيان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتي مسير تردد و نوع خودرو حامل کالاي قاچاق شناسایی و تيم عملياتي اداره مبارزه با قاچاق به موقعيت ورودي غربي شهر كرمانشاه اعزام شد.

سرهنگ امیری افزود: با کنترل نامحسوس جاده ای، خودرو سواري تيبا حامل کالاي قاچاق شناسایی و متوقف شد.
 
این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو تعداد 210 هزار نخ سیگار قاچاق که فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف که به بنا به نظر کارشناسان ارزش این محموله 2 میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ امیری با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این زمینه، خاطرنشان کرد: : متهم پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه تحويل مقامات قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه هدف از برخورد با قاچاق کالا را افزايش کسب و کار، رونق توليد داخلي و احساس امنيت شغلي شهروندان ايراني و همچنين رضايتمندي مسئولان از پليس عنوان کرد و از شهروندان خواست: براي مقابله با اقدامات سودجويانه قاچاقچيان، کماکان همکاري لازم را با پليس داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار